Jumaat, 17 Februari 2012

Bayi 11bulan Dijumpai Terperangkap DiBawah Kerusi

Pulau Pinang : Kira-kira jam 7malam semalam, seorang bayi 11 bulan dijumpai terperangkap di bawah kerusi gara-gara ingin mengambil sebiji bola. Menurut mama bayi tersebut, anaknya ingin mengambil bola yang berada dibawah kerusi di rumahnya. Cubaan mengambil bola itu menyebabkan anaknya terperangkap selama 1minit. Bayi yang bernama Nur Alana Delisha itu akhirnya berjaya keluar dengan sendiri tanpa bantuan sesiapa. Tiada kecederaan dilaporkan.


terperangkap


berjaya keluar dengan sendiri 

kahkahkahhhhh pas dia kuo dr bwh kerusi tu kan..dia ngis2 keriau kat aku..marah kat aku letewww bio dia kat bwh tu lama2..alahhh x lama mn pun...sj nak suh dia kuo sndiri..pandai msok...pandai le kuo hahahahaha

21 ulasan:

  1. ermm..alahai..kecian bby...xpe la pandai msk pandai jgk kuar..he3

    BalasPadam
  2. hahahha..siutt jer mama alana neh...bila da masuk kuar sendiri eh...bijak..mmg bijakk...

    alana ooo alana...pandai benor kamu nak ambik bola tuh eh...gud girls...

    BalasPadam
  3. lawak la berita ni.... sekian saya jugak melaporkan...

    BalasPadam
  4. uish ko nih kan?
    aku bacer tajuk mcm nk tercabot jntg aku. kijam tau. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  5. ish.. ish.. ko ni el. nyakat anak ko jer. tapi mesti kiut kan bila dia nangis kuat kuat marahkan hang .

    BalasPadam
  6. wakakaka!!!
    berita hot harian metro hrnih!

    BalasPadam
  7. Kah kah kah..kluar dr kerusi bkn dgn bola..dgn pakej lengkar airmata berjurai2!

    El..dulu2, mak pun gitu gak. Pandai2 la ko turun naik or kuar masuk sendiri. Takde maknanya mak nak tlg semua.

    BalasPadam
  8. kijam sungguh si ibu ini...hehehe

    BalasPadam
  9. elok la...bior dia belajar keluar sendiri...hihi..


    ciannnn tengok mata baru lepas nangis... :)

    BalasPadam
  10. sabo jerlah ingtkan berita..terkena sudah nampak sangat aii blur arinie

    BalasPadam
  11. ingatkan berita betul tadi. mmg hot tajuk entry el arini... kihkih... tertipu den.

    BalasPadam
  12. Wok El!!
    Hang wat aku gelak guling2 tau baca entry ni..
    Nasib time rehat org dah ramai blk..
    Kalo idok deme dah anto aku kat Tg Rambutan..
    Hik3!!!!!!
    Ingatkan apa td..
    Suspen jerk tau.. ;p
    Wok, kalu jadi awok nk trun Penang Ahad ni.. ;D
    Kalau jadi ler.. Hu3!!!
    TC & Happy Weekend!! ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. deme nk dtg penang
      bila?sabtu awok keje..ahad boleh lah
      koling2 le kalo aku pree leh la jimba kejap pun xpe
      leh la anak2 aku men2 ngan budak bulu mate lentik tu

      alamakkk awok segan le nak jpe ngan deme hahaha

      Padam
    2. A'ah kalo jadi le esok Ahad awok turun..
      Awok laki bini anak branak..
      Sekali ngan mak apak adik awok..
      Blk hari je wok..
      Pegi pg ptg awok cabut le blk..
      Saja ngabehkan masa..
      Bak mai le no tepon wok nak koling lagu mana?! Hu3!!
      Jgn kata anak hang, ngan hang nak berkejor2an ngn dia pon bleh..
      Selagi x semput ler.. Hik3!!!
      Alahai!! Sejak bila lak PEMALU ni selalau tak tau malu..
      Wakakkakakakakkakaka!!
      Alah wok, kita buat2 x malu jer.. Hi3!!

      Padam
  13. kahkahakhahh.... cian tgk dia nanges el.. meraung2 tue.. terperangkap sndri... ;p

    BalasPadam
  14. Kekeke, tajuk kemain, aku ingat brita sokabar...

    Ko nak aku tepon teledera... Hahaha

    BalasPadam
  15. siannnye alana...tp alana strong kan...alololo....nangis dia

    BalasPadam
  16. ehem sian alana..mama dia jahat tau tak tolong keluarkan dia..he2x..

    BalasPadam