Khamis, 16 Februari 2012

Arwen Alana


gaya cam budak setaun lebih tapi umo baru nak msok 11bln..hahaha
 

budak2 kalo pki tudung sure npk comey kan


bila tgk dak alana ni..nti dia besor..rindu plak time2 umo dia cam gini huwaaa
 

skang ni kemain ligat ni kehulu kehilir x henti2 main hahahaha..kdg2 aku intai2 kt dapur tgk2 dia hilang ntah mn..bila pggey..alanaaaaaaaaaaa..alanooooooooo alanaaaaaaaaa..alanoooooo...lari2 dia dtg kt aku..comey!


satu jek alana ni..dia siang tido kejap je xsmpi 15minit..tp kalo mlm ok jek
 

bila npk aku tgh iron baju..aku nyakat dia..hot2..panas2..dia fhm ok..dia g jauh2..pas2 sat2 dia mai lagi terus shout kt dia..panassssssssss!!!!lari2 jatuh tergolek muahahaha


kakak arwen yg kuat mnm susu..1hari berbotol2 ok..baru 10minit mnm..nak lagi 


kalo main ngan adik..suka kaco adik/suka kasi adik ngis...tp kalo adik diamek org..dia ngis smpi muntah2 x bg..apadaaaa

derang ni kalo tido berdua..mmg alana lah jd mangsa keadaan. Kakak tu tido masyallah hahahah lasak bebeno..sat lagi terhantuk pala..sat lagi kaki plak atas badan alana..sat lagi tido atas alana..cm mn lah dak alana tu x rengek2 malam2 kena dera dek kakak dia..tp kdg2 tu seronok tgk tetiba kakak peluk adek...adek peluk kakak tido elok2 je..hehehe ritu lupa nak snap gambar...:)

9 ulasan:

  1. tomeiiii ..baru 11bln ehh?
    besar adeel sebulan la gitu tp adeel jln pun lom tegap ..gegar² pestu kenderaan berat pun tumbang hahaha

    BalasPadam
  2. hmm... sebijik muka alana cam arween. sesekali nampak cam kembar plak aku tengok.

    wah wah pakai tudung comey nyer. nanti aku pun nak sarungkan tudung kat kepala Dania la.

    BalasPadam
  3. alolo..geram nye tgk mata bulat cmni..
    hihi...tomei2..

    BalasPadam
  4. Ahahah, tomey... Bambam pp Dia

    Apsal mato eh asik berair je tu, ko dera Dia ek, huahuahua

    BalasPadam
  5. Hohohohohohoiooooooo!!
    Dah ada yg booking ke anak dara u ni?!!
    Hik3!!!
    Mata dia..
    Bolattttt btoi..
    Mata hitam dah macam biji buah mata kucing..
    Hitam bersinar..
    Perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
    X tahan untie nengoknya sayang oiii..
    Cayor dah nih!! ;)
    Mata deme ni bolat cam sapa Wok el?!
    Rasanya mata ko x bolat mcm ni sgt kan?!
    Ko 2 menda lain yang bolattttt..
    Wakakakkakakaka!
    Larikkkkkkkkkkkkk!!
    Ampun buk!! ;p

    BalasPadam
  6. mmg comei dua2 anak dara hang ni ...mesti mummy pun secomel camni masa tecik2 dulu...budak umur cam alana mmg syiok tengok gelagat dia....

    BalasPadam
  7. alololoo.....dah macam ghuper kakak diyer pon ado jugak alana nehhh..Abang darwish jerk len mukernyer..kejapp jerk dah sebelas bulannn...:)

    BalasPadam
  8. ala tomey2 dia hehehe.muka mcm nak tdo pon ada

    BalasPadam
  9. ehem comilnya..dah bambam pipi dia..alana dah besar..dah mintak adik tak?..ha2x..

    BalasPadam