Khamis, 16 Februari 2012

ALHAMDULILAH REZEKI..BE PERTAMA 2012

 seronok tgk kwn2 semua mula dpt BE seketul demi seketul..
rs sedih jugak yelah masok taun 2012 aku lgsg xdpt BE
terus anto tiket kt Nff tya nape smpi bln ni xdpt2 BE...
katanya..rmi saingan..dan katanya taun lepas aku dpt BE byk..so tuk taun ni
bg can kat org lain plak...sedihhhh tp aku x giveup...aku anto tiket buat kali kedua ok
pun sama gak jawapan yg diberi..then tgk kwn2 dah mula dpt BE..jeles betull..napelah xdpt2 lagi ni..dah anto tiket dah change profile bagai still gak xdpt BE...

pg ni bkk blog..tgk gak lah kot2 ada iklan nff yg x sama OMAIIIII!!!ternpk satu iklan lain mcm je tu..mula tadah tgn hope2 itu adalah BE...kuang3x...pelan2 bkk akaun nff..OMAIIIIII!!!!
tadaaaaaaaaa yeaaaaaaa alhamdulilah rs nak ngis pun ada
dpt seketul BE buat kali pertama di taun 2012
terima kasihhhhhhhhh sgt2 pd FRISO dan Nff

tulah penangan BE kan..rs cam ada elektrik shot terus TERUJA muahahahaha



 BE pertama 2012



ape lagi kalo npk iklan tu jgn lupa KLIK2 eh

paling best korg leh dpt FREE SAMPLE FRISO register n isi form

thx pd staff nff yg sgt2 friendly melayan n menjawab pertanyaan saya...thx again nuffnang


nota bijik: duit nff taun lepas x cashout pn lagi...huhuhu target x penuhi syarat lagi ahaks

12 ulasan:

  1. Tahniah Wok!!!
    Walaweihhhhhhhh!!
    Awak aku x ada..
    Huk3!!
    Aku telah diceraikan..
    Uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!

    BalasPadam
  2. tahniah beb...friso ni utk alana yg cumil....

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. nanti saya pun nak buat la entry pasal BE hahaha
    tahniah ..leh kumpul $$$$ byk² eekek

    BalasPadam
  5. congrats2 dapat gak BE.. den tak dapat2 BE.. isk isk isk.. terus curang ke advertlets :)

    BalasPadam
  6. wahhhhh target riban2 ker tuhh sampai tak cukup syarat nak keluarkan lagik..chaiyokk...!!

    tahniahhhh dapat BE tuh..bukan senang nak dapat tuh beb...hahahha kena update jitu macam ko baru merasa kutt..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha mmg xcukup syarat..ko klik lah byk2 shiela..kot2 hjg taun ni aku leh rembat dslr satu amin :)

      Padam
  7. finally....
    dapat jugak
    congrats beb!
    semalam meriah betul friso seantero blog. ramai blogger dapat BE friso ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah kak..syukur sgt
      mmg sedih bila x dpt BE ni..ni dpt seketul pun rs lega alhamdulilah
      sejak x dpt BE tu kan..duit pun x jalan2 pun.. sen sen jek lainlah kakngah...laju je puluh2 ringit muahahaha

      Padam
  8. tahniah el...
    ramei blogger dpt be bln ni.. :)

    BalasPadam
  9. tahniah el.. :) ehem itu penguat semangat tok berblogging kan..hikk2x..

    BalasPadam