Rabu, 28 Disember 2011

SEMANGAT NAK KE SEKOLAH SMPI NAK TIDO PUN BERBEG SEKOLAH

dah byk kali dah abg danish dok tya kt kami...bila nak beli beg sekolah, pensil, buku, kasut n mcm2 lg lah yg bersangkut ngan sekolah..mcmlah nak msok darjah satu je ini budak..baru msok tadika..teruja lebih hehehe...

ahad lepas en. od dah janji nak g cari beg sekolah abg danish..kami terjah chowrasta 
yg terkenal ngan bazaar chowrasta tmpt sopin/tempat menarik mcm2 ada baik dr segi baju smpilah jeruk...

org rmi jugaklah..ermmm rmi yg cari jeruk n peralatan sekolah anak2..abg danish x ketinggalan...mula2 lg dia dah pesan abg danish nak beg ultraman..smpi2 sn
1st kedai dah ada jual beg ultraman tu..x menyabo bg can lah mama n abah nak sebey kt kedai lain...melompat2 dah..kahkahkahhh cari2 tawar2..last2 yg kedai 1st tu yg beg yg peten abg danish mau...xmo ultraman lain..nak ultraman tiga..muahahaha sib bek lah ado
pas2 kami singgah mydin beli alat2 sekolah abg danish pulak

abg danish ni pyalah teruja melampau2..smpi nak g turun kedai mkn pun nak galas beg..nak g toilet nak galas beg..last2 mama naik volume terus xgalas beg dah hahahahaha
abg ada beg..abg ada beg sekolah ultraman tiga..abis semua dia canang satu kampung
muahahahaha..mcm dia sorg je ada beg...poooooodahhhh
aku kata kt dia..kalo x sekolah pandai2...beg ngan abg2 sekali mama bako

abg danish: baiklahhhhhh :)


nilah beg ultraman tiga tu ..jgn sentuh beg beliau...mau kena fire muahaha


see smpi tido pun ngan beg