Ahad, 18 Disember 2011

Mengkuang Dam dan panten itu

ada yg mencari2 aku x hehehe
jumaat n sabtu yg lepas aku amek cuti sbb bs ada kenduri belah familah derang
so aku just dok umah sj..nak bw pun malaih sbb kalo dok umah 
ngan anak2 ni xmenang tgn...
ahad lepas kami pilah kenduri  bs tu kt kulim, kedah
otw nk pi tu tayar pulak pancit...perut dah giler lapaq..dr pagi just mkn cucuq sj...
nk dekat kul 3 baru smpi...mengeletaq cari nasi...hahahah tu dia 
bertambah2 mkn miahahaha
sib bek lah nasi kenduri tu sedap..nk2 lagi ayam berempah tu..
bape round dok amek kehkehkehh

tgh2 mkn panten kuo baru bergambar kt pelamin..so sesi tuk potong kek..bila tgk panten tu..aikk asal lain beno ghope panten ni...1st time aku tgk panten pki gini..dah ghope holowen dah huhuhuh...

dah kenyang lepak2 kejap..pas2 kami beredar pulang..otw tu kami sggh kejap kt
 Mengkuang Dam
1st time mai sini..igt ape lah rmi2 kt kaki bukit nun...tgk2 org dok berjogin nk lepak2 situ...potosut panten pun ada....adalah 5 6 ketul situ miahahaha


Mengkuang Dam

Biasalah kalo jpe ayo bebudak ni lah yg paling teruja



tetiba deme ni suh abahnya amek gambo bersama

Arwen asik melayan kecantikan dam hehe
ni lah panten yg kukatakan tadi..panten laki siap bereyeshadow itam nk npk cm drakula plak huhuhu