Selasa, 27 Disember 2011

ISTANA BERHANTU - HUNTED CASTLE @ PESTA PULAU PINANG

 start bulan 12 je..wajib ada PESTA PULAU PINANG
since aku kawin ngan en. od selama 6 taun baru sekali jek kami g PESTA PULAU PINANG tu..itupun ms dah ada abg danish...tobat dah nak pi..bosan..panas n sgt2 rmi ok..tempat main2 tu pun 2 3 ketul jek ado..ntah lupa taun bila xsmpi 1jam we olz ada dlm tu

tp tppppppppppp taun ni korg WAJIB sggh PESTA PULAU PINANG..compon sgt2 best ok
aku yg baru g smlm ni..nak dtg lagi byk benda baru n mainan baru kt situ...aku x surelah taun2 lepas pun gitu..sbb lama x mai kan

benonya tujuan utama nak naik boyan pusing2 tu..kalo lalu je pesta tu kan..anak2 jerit2 nak nek..so oklah anak2 pya pasal..aku gagah jugak..en. od pun ok sj...

so neklah kami ngan moto...dekat je ngan umah kami...5minit jek...giler jem jalan2 area sg. nibong tu...smpi2 je..beratur pjg dah..tp cepat je leh dpt tiket...terus msok...tu dia org rmi giler..ok lg..xbape panas..terdengar org dok jual2..kapet2...3henget...3henget..giler kapet 3henget..apa jenis kapet aku x tau...ate aku mn npk..kan spek dah hancur..lantakkk npk gitu2 jek..

jln pya jln...terjpe HUNTED CASTLE..perghhhh cam best jek..siap ada hantu lg kt luo..pyalah hantu tu beso n tinggi..nek takut anak2 aku..tp bila diteringat2kan..dulu2 ms skolah ada nah mai pesta ni..aku ada msok rumah berhantu ni..cam banilah mula2 nek atas train tu kan..gelak2 bagai...bila train tu dah mula gerak nk msok dlm umah tu..belum pape lg..haaaaaa kau terkojut aku...hantu tu sergah aku...terus aku fobia nk msok dah..dr mula smpi akhir..aku dok tutup mata..lantakk giler scray ok hahahahaha

 nilah dia HUNTED CASTLE..npk x hantu kt sebelah tu hahahaha

 see bebudak tu nek takut..masing2 dok menyorok tepi aku

ha..hat ni lah kami nak nek..tp xboleh nek..sbb pyalah panjang beratur...mau 1jam boleh nek..nti insyallah sblm pesta ni abis...kita dtg lagi..tp kena dtg awal2...