Selasa, 22 November 2011

Alana 8 Bulan

bln ni Alana dah msok 8bln
skrg ni dah pandai berdiri dan lepaskan tangan
nak berdiri sndiri..tp kejap je lah..kdg2 riso gak dia jatuh
tp Alana gud girl..dia kalo rs2 nak jatuh dia akan cepat2 duduk hehehe cumel!
Alana jugak xlokek ngan senyuman...mmg murah dgn senyuman
senyumannya buat org bahagia ewahhhh hehehe

skrg ni gigi dia ada 3btg...gigi ke4 xlama lg akan tumbuh
tiap kali gg baru tumbuh..mmg alana xsihat...xselesa dlm smggu lah gitu huhuhuhu
ni pun baru je sihat kalo x..mmg asik merengek jek...

hepy sbb nak kuo g jln2

skrg ni kemain ssh nk pakaikan dia diapers..berpusing2 dia..

dah boleh nak kt org..kalo b4 ni payah

pagi2 kalo Alana dah bgn..en. od or atok dia ada..dia dok kat pagar kayu tu..smbil lambai2 kt aku ngan senyum lagu dia la...hahaha
(lambai mcm xlambai..tp tgn dok nak melambai apakahhh)


skrg pndai mnjwb..org marah dia pun nak marah balik kt kita hahahaha