Jumaat, 4 November 2011

7bln 2btg

2mggu x tido
2mggu xde rehat
2mggu jiwa kacau
kenapa kenapa kenapaaaaaaaaaaaa

budak tecit tu lah..ngan selsema..then kdg2 panas kdg2 sejuk kdg2 meragam merengek..semua x kena...nak wat keje pun payah..smpi nak kencing aku kena dukung ni budak (ok x yah imagine cm mn aku lalalalala) bluekkkkkkkkkkk
meroyan mama dia 2mggu akibat kelesuan keletihan kepenatan
nak2 lg anak2 lain masih kecik..skit2 mama..skit2 mama..24j7hari mama jek..mana x meroyan miahahahahahaha sabo el sabo..aarghhhhhhhhh gasak le kome nak sabau2...aku bkn robot
nak gak tido 8jam sehari..bgn tghari..xyah msk..xyah buat keje umah..volehhhhhhhhh???
MIMPILAH KAUUUUUUUUU miahahahaha

kalo boleh smua sakit2 anak2 mama ni bg kt mama...bio mama sakit xpe..jgn kome2 ni sakit..nti mama yg sakit msok tanjung rambutan...smpi gitu noks...arghhhhhhhhhh fedulikkkkk..tunjuk perasaan nieh..sila faham ok kahkahkahhhhhh

ghupenya budak tecit ni wat hal sbb
tu npk tuh..npk idokkkkkkkkk..tu nk tumbuh gigi ghupenya..
tgkkkkkkk...tgkkkkkkkk nak tumbuh gigi kemain meroyan mama dia kahkahkahhhh

tulah budak kecik kalo sakit sure nak pandai ape2
ate dh tumbuh gigi elokkkkkkk je pagai..tp satu jek xleh bla ngan alana nie
nak berkepit ngan mama aje huhuhuhu..bygkanlah alana ni leh melalak cam kena pukul
dgr je sore mama dia...alanaaaaaaa..mama kt sini lahhhhhhh..
then npk je mama dia..ha amek ko snypppp...terus boleh main elokkk jek
hahahahahaha

alana sudah 7bln
see gigi alana..2btg sudah
tggulah tumbuh lg..ha meroyan lg mama kamooo kahhhhh

tu pun payah nk amek pic gigi dia..hahahaha paksa ni ok

geram ini budak...tampo kang hahahaha

nota bijik: tu pasal nak banak cepat2 n banak selang 1 2 thn..bior susah2 dulu..sng2 kemudian