Selasa, 4 Oktober 2011

The Cave Of The Golden Rose its back!!!!!!

yesssssssssssssssssssssssssssssss teruja sgt2 teruja ok
x sangka cite ni its back again!!!!!sgt2 best
mmg dlm 18 menjak ni dok teringat cite ni..lg2 teringat si Tarabas tu

The Cave Of Golden Rose
its back

tgh dok main2 ngan anak2..en. od keje malam time tu
tetiba tuko cenel tv9..nak tgk cite ape ada...
bila tgk heroin dia..terus...huwaaaaaaaaaaaaa cite ni lah abg
cite golden rose..mama sukaaaaaaa..jom kita tgk dlm bilik..tv kt luo ni cenel x bape cantek..xde astro la katakan...siaran mmg KO..hahaha..dlm bilik ada astro

2 mggu dah cite ni dok tayang kt tv9 jam Ahad 10pm
Part 1 25/9
Part 2 2/10
ahad ni ada lg kot..bersambung..smpi Tarabas mati..adoiii sedih derrrr...
igtkan Tarabas kawin ngan Fantagiro...:)

sape nah tgkkkkkkkkkkkkkkkkk???????????????best kan cite tu

x igt lak aku 1st time aku tgk ni taun bape?tp mmg sukalah cite ni..hero2 dia ensem2 lg2 Tarabas..nak tau sape Tarabas...

ni heroin dia...Princess Fantagiro (Alessandra Martines)
bila gugel gambo dia ni...dah x lawo..ms dulu2 cun hahaha

Ni Prince Romualdo (Kim Rossi Stuart)
Ensem kan...skrg pun ensem juga..
nak potong cam nieh rmbot danish bila msok skul nti..voleh ke?



dan yg paling hot ialahhhhhhhhh

Tarabas (Nicholas Rogers)..giler kentang punya hot derrrr..smpi aku nk mimpikan dia je memalam..siang pun ..kahkahkahhhh..siap dlm mimpi tu nak bercinta la...apa2 je lah yg best2..miahahahaha

Tang mata..idung...bibir...misai...janggut..rambut...jatuh chenta terus kat Tarabas ni...kdg2 tu rini mimpi dia...sok nk smbung balik mimpi tu....kahkahkahhh melampau sggh kan




xdpt Tarabas xpe...aiii ada Tarabas sndiri..halal lg tau

Perghhhhhhhhhhhh mn x jatuh chenta berdekah3
sok jumpa..terus nikah...miahahaha
(pic 2005)

nota bijik: baru ku tau..danish ikut sape..lalalalalala