Khamis, 15 September 2011

TRAGEDI smlm AKU GERAM sakit jiwa SEBABBBBBBBBB

ok ok aiiii nk smbung cite tragedi gerammmm SAKIT JIWA kt n3 SINI
alahhh el tu pun nk kecoh2...heyyy uuu aii kol uuuubyk kali x angkat
x gerammm ke uolz..hehehehe...

benonye aku nk beli 2 brg nieh
non ado mso dah..today pas balik keje terus aku balik kampung
x smpat dah singgah mn2 kedai

smlm dah plan baik pya...nk kuo g beli time lunch
mn nk tau ujan lebat plak
so tetiba igtlah org tu tgh berholiday hehehehehe
kol pya kol x angkat..haiiiiii mn x blood terus UP UP TO THE SKY..kehkehkehkehhh
lg satu ada one brg aku nak beli sgt2...pas2 x dpt beli that day teruslah aku geramm lg n lg voleh gitu..ish2 x senonoh kan pagai..lantakkkkk selagi x dpt brg selagi tu aiii geram ok...:)

ape brg yg nak beli sgt2 tu yg smpi sakit jiwa sgt2 tuh haaaaaaaaaaa hehehehe
































tadaaaaaaa ni lah dianya kehkehkehkehhh

bulu mate pelsu..teringin nk pki..last pki ms kawin dulu
then tgk kwn blog POSH bergedix ngan bulu mate pelsu beliau terus terjerumus ke kancah nie...ngeeeeeeeeeeeee

ish ish x senonoh eh pagai sbb bulu ni ko jd SAKIT JIWA ke el x dpt g beli..kahkahkahhh berdekah3



ish xdelah psl bulu mate ni..MAIN reason y aiiii geram2 n marah2..
1: x angkat fon hahahaha then
2: sbb kt bwh nieh OK



















ha hat ni lah...aku nk cariiiiiiiiii
adiah pezen tuk adik aku yg nak kwin sabtu nie
kelam kabut lah akuuu mn ada mso dahhhh...
sib bek ORG YG X ANGKAT FON tu lemah lembutttttttt pujuk
hati terus bertaman2..miahahahaha
ok setel dah pezen..n bulu mate pelsu
kahkahkahhhhhhhhhh


nak jemput sila lah ke kenduri adik perempuan ku kampung halaman
kuala kangsor peyrok...kejo yop kejo
koling2 ok :)

nota bijik: sibuk ngan kenduri kang bulu mate lgsg lupa...hahahaha