Rabu, 21 September 2011

Meriam Gabait Tong Cat

korg nah main meriam buluh??????
ha aku nah main ms kecik2 dulu jgn x tau aku ngan abg aku mmg nakal ms kecik2 taw hahaha
time raya jek kami dua nie siap2 dah ready kt blkg umah nak bakooooo kehkehkeh
xde buluh...tu dia kami pki tin ridset jek..perghhhhh berdetum detam..ha amek ko berlawan lah kami....time tu ngadap bendang...belah sn ada kampung..berlawan le kome hehehehe
skrg dah beso xmain dah ler...tgu anak2 beso
kot2 deme ni nk main...tp ritu ms nak balik kenduri adik...adik ipo sorg tu dh nekad nk main meriam gabait ni...buluh xde..tin ridset xde..tong cat pun jdlah buat lepaskan gian...ate org KL mn nak main cam tu..dok kt bandor...hehehehe

bila deme ni main...teringat aku ngan abg aku teringat ms kecik2 dok main blkg umah kami...
nostalgia betul...:)
nah saksikan meriam gabait tong cat....main depan umah tepi jalan lg...ko hado????miahahahaha


dgr x sore danish "nak mula dah nak mula dah"
dasat x smpi terpelanting tong cat tuh..hehehehe