Jumaat, 30 September 2011

Jom Kita Skodeng 3 Bradik Ni Buat Ape Heyyyy

Skrg nieh bila alana dah mula duduk n merangkak..sng skit keje aku..kalo x asik nak dukung aje...then skrg dah pndai main sndiri..bior dia ngan dunia dia kahkahkahhhh

Nilah kalo adik dh pndai main ngan kakak n abg...adik dibuli tp sgt2 seronok bila 3 bradik ni main sama2..gelak sama2...hehehe

Adik yg xbising pun kena buli...tu kotak abjad tu abg danish yg buatkan..dia letak atas kepala alana...hahaha jdnya...gelak lah kami tgk alana cengitu miahahahaha

Tgk tu xdihiraunya kotak2 tu atas pala dia...main je dia tau

Cantek x topi saya hehehehe...ini topi abg danish yg buat heyyy

Kusyuk main ngan tudung tuperware

Abg danish yg punya angkara ok..hahahaha
manis tul senyuman kamoo abg...:)

Ni budak sgt busuk macam taw
Bukan takat duduk or merangkak..skrg dh pndai panjat2 ok


Video kejadian smlm ahaks