Rabu, 7 September 2011

Diam2 Berisi - Kelab Jutawan

lama x cite psl Kelab Jutawan
igtkan dah terkubur..lgsg x amek tau..promote pun xbuat lgsg
benda ni kena rajin..kalo x rajin xdelah dpt ape2..
aku sejak bila ntah dh mls pikir psl Kelab Jutawan nieh...
sjk dpt habuan spjg tempoh beberapa bulan lepas
adalah dlm ratus2...heheheh amin2 syukran2..terus aku senyap n malas membuak2
tup2 rini timbul email dr tokeh Kelab tuh
tadaaaaaaaaaaaaaa


dlm x buat ape2 tuh leh dpt KOMISEN..biar betikkkkkkk!!!!!!
HEBAT X HEBAT kehkehkeh
terbaekkkkk kan kan kannn

dptlah cover balik duit yg abis ms raya ritu hahahaha
terima kasih pada yg sudi join Kelab Jutawan
teruskan USAHA + RAJIN insyallah anda
juga boleh BERJAYA :)

ape???duit dah abis?ha tu lah sakan beno raya. Xpe2 Kelab Jutawan dpt membantu anda aceh ceh cehhhhh..warning!!!miahahaha ni utk yg berminat sj..yg x minat boleh blahhh jgn nak byk songeh kata ini x betul...itu x betul..lantakkkk
yg aku kesah aku dh dpt habuan...tu semua ikut pd kita..xpaksa2 ok

keras ke bunyi ayat aku tu...lantakkkkkkk
hahahahahahahaha

nak join sila klik banner Kelab Jutawan kit sidebar tuh eh..thx :)

nota bijik: bukti2 penerimaan komisen leh tgk kt sidebar tu jugak ok