Jumaat, 30 September 2011

Designer kita lg terbaekkkk

ok seyes baju memey yg berverawang2 tu ntah hape2 jek kan...itu ke yg dikatakan juta2 tuh..yg nk msok muzium tuh....hahahaha aku jangkakan giler kentang punya gempak

tp seyes baju ms sanding kt johor design Hatta Dolmat ngan Rizman Ruzaini seyes gojes sgt2

Baju rekaan Rizman Ruzaini

Bagi Rizman Ruzaini pula, mereka menghasilkan gaun Memey dengan mengambil inspirasi daripada gaun rekaan pereka fesyen antarabangsa, Elie Saab. Memilih rona putih dan merah jambu, gaun moden ini mewah perincian batu permata.

“Dianggarkan terdapat kira-kira 1000 butir permata yang saya gunakan dan semua itu adalah asli. Saya gunakan fabric berwarna putih dan merah jambu kerana saya memilih konsep perkahwinan Inggeris untuk busana ini. Walaupun meminjam sedikit idea daripada Elie Saab, tetapi pada dasarnya, gaun ini adalah ilham kami berdua,” ujar Rizman.

Rekaan Hatta Dolmat
sukalah ngan hatta nie..design dia semua gojes2 hehehe
xmo ke sponsor tuk aiiii..:)

Menurut Hatta Dolmat, dia mengambil masa dua bulan untuk menyiapkan gaun berona merah jambu dan pic itu.

Dua2 baju ni rege RM30K


tp x leh kalahkan baju wedding nieh..ni baru gempak abis kahhhhhhhhh
Veil pengantin yg pjgnya 3km..nah amek veil ni tutup skirt memey voleh...alahhh dh terlambatttt..papepun dah selamattttttttttttt kehkehkehhh




ha..aku bygkanlah baju verawang tu mcm nieh..tp non ado..gempak je juta2...tgk2 skirt pendek..crown besar gedabak...katanya tema old New York la katakan kahhhhhhhhhhh