Isnin, 12 September 2011

Bughuk Pagai - aku ke dia????

dh lama terpendam di hati ni
psl deme nieh
aku nieh xdelah pandai mn pun
tp akai tu adalah
nape eh..aku jek nak fhm derang
derang nie x reti ke nak memahami org lain
aku ckp psl adalah 2 3 org dlm famili belah en. od tuh
x berkenan tul aku
dulu en. od xbape nak suka aku buat pagai gitu...tp lama2 dia pun naik meluat hehehe

kdg2 tu kn aku ni malas nak nyusahkan org...smpi kdg2 tu aku yg sakit ati
nak senangkan depa..tp depa tu sikit pun x nah nak amek tau perasaan kita
nape eh..ssh sgt ke nak fhm..ke hangpa sj nak wat aku sakit ati...

kalo hangpa x wat pagai lagu tu..xdelah aku sakit ati..nek meluat tgk pagai hangpa tu yg xngeti2 bahasa...taulah hangpa tu hebat..kami ni apelah sgt...tp lagi hebat lglah dok buat pagai lagu tu..x ubah2 jugak...

cer hampa xbuat pagai..yg penting guna akai..jgn nak mai umah org nak sngkan hangpa...taulah umah tu umah mak hangpa..suka ati hangpa la nak wat ape...

nape eh aku sllu fikirkan psl org lain dr diri sndiri...then bila wat cengini..depa lak naik kapla...yg sakit ati aku..dah mulalah aku x puas hati

cth eh aku nk bg sini
aku x nah tgk hang msk kt umah ni..yg aku tau hang mai sini ngan keluarga hang mai nak makan...plak tu hang x sudah2 nak nyusahkan org tua tu..smpi org tua tu keluar ngan hangpa semua...last2 balik umah...org tua tu kelam kabut msk nasi nak bg hang sekeluarga mkn..hang dok sj ja...org tua tu dok sibuk lah kt dapur..aku tau lah org tua tu mmg rajin tahap dewa...tp hang tu xdak kesian ke..xde akai ke..kalo hang x mkn kt luo tu pun hang mai umah ni cer msk skit..bkn tuk kami..tuk hangpa sekeluarga pun xpelah...ni hangpa mai sini kami lah bg hangpa mkn....plak tu hangpa sllu mai umah nieh....tiap kali tu lah hangpa selai sepinggang mai...tup2 mai sini nak makan..x kisah lah sape msk..kalo aku yg msk..laki aku x mkn lg..hangpa lak yg sibuk mkn...tulun idak pung...last2 lauk nasi pun abis..xde akai nak msk lain...adoii geram betul...dulu..skrg pun lagu tu gak...

ritu dlm bln pose...tiap2 kali cengitu gak...mai nk dkt berbuka..plak tu selai sepinggang..mai nk mkn sj...bygkanlah yg aku letih msk sensorg...nak2 plak msk tuk suami..org lain lak yg mkn..cer korg mai awal...tulun msk...x tulun msk..mai awai bw mai lah lauk2 msk kt umah..kita share2 ke..harammmmmmmmmmmmmmm xde..bw perut aje...kita lak yg hempas pulas msk..sedap2 je depa mai mkn...plak tu time2 nak berbuka baru mai....mai2 terus bersila nak mkn...huwaaaaaaaaaa sakit ati..kdg2 tu mls je aku nak join korg mkn...sbb pagai korg tu yg meluattttttttttttttt aku tgk

adalah ritu..dia msk bw mai lah sebekas mee goreng tu pun cukup2 tuk famili dia..ngan mil...aku tau dah anak2 dia mmg kaki nasi....nak plak ritu aku msk nasi minyak cukup2 tuk famili aku jek..mn aku tau ada org nk mai umah berbuka sekali...X FHM2 KE BG TAU DULU NAK MAI BERBUKA SEKALI bolehlah nak wat lauk lebih...ni sudahnya mil aku lak kata...lauk tu bg kt depa tu dulu sat lg msk lain...SAPE NAK MASAKKKKKKKKKKKK...aku jugakkk..idokleh org tu nak msk semula...huwaaaaaaaaaaa laki x mkn lgi...lauk dah abis kalo korg caner eh..aku time2 tu rs nk nges..kita msk penat2..bg depa lak mkn..aku beno xkisah nk bg org mkn..tp kalo PAGAI CENGITU...mai2 ngam2 berbuka nak plak..dah abis lauk nasi..X GHETI2 KE NAK MSK BALIK..
mai la kata..sat lagi kami msk lain la tuk hangpa..sat lg en. od mai xde lauk plak...XDE PLAK DIA TU NK FAHAMMMMMMMMMMMMMMMM....

baru2 ni ms bln pose....aku dh siap2 msk...mil aku lak kebetulan org surau mai penggey ada nk bg zakat...so aku igt aku berbuka famili aku lah..mn nk tau nk dkt berbuka tu depa ni mai...mai lak selai sepinggang..ya Allahhhhhhhhhhh napelah cam tu eh..aku tgk org lain gheti gak le nk bw mai x kueh pun apa2 je lah...ni hangpa mai gitu sj...plak tu mai2 lg 10-15min nak berbuka...aku igt dia dah termalu kot..tgk2 mil xde..nak2 lauk2 dah tersedia terhidang...pas2 dia terus g msk mee...dah berbuka barulah siap mee tu...cam biasalah mn kenyang mkn mee...last2 mkn jugak nasi lauk yg aku msk gitu...xde rs malu betul lah depa nieh...aku x fhm lah ngan org cam nieh...
sakit hati dah meluap2 ngan depa nieh...

adoiiii aku ni x baik taw wat pagai cam nieh..kalo boleh nak buang jauh2 pagai x elok nie..tp hangpa tu buat aku cam nieh...kalo hangpa x wat pagai bughuk nie xdelah aku mcm nieh....ohhh pagai bughuk pi jauh2 huhuhuhu

nota bijik: ni baru sorg..belum yg 2 3 ketul lg tuh...hahahaha