Khamis, 18 Ogos 2011

Kenapa Kt Sini Xde..Kalo Ada Kan Ke Best

kenapa kenapa kenapaaaaaaaaaaa lah IKEA ni xde kat PENANG
ko xnak ke bukak branch kt PENANG oh IKEA
kalo ko bkk kt sini GERENTI laku pya
ko bw sekali ngan MEATBALL ko sekali bkk kt sini
hahahahah sbb aku TERSGT MENGIDAM MEATBALL ko kehkehkehhh

kalolah IKEA ada kt sini dah lama umah aku aka umah mil aku tu penuh brg2 IKEA hahaha
ate tiap kali ada sales kt IKEA tuh cuci mata je lah kt catalog on9 tuh...
xpe2 bln 10 ni aku terjah ko IKEA..siap ko hikssss

td aku bkn wat keje..g cuci mata tgk catalog IKEA 2012
wow hebatttttttttttt mabeles ko
smpi ternganga2 molot aku..kehkehkeh

cun seh sofa pink tu..nakkkk

walkin closet...DIY jek..best2..nak jugak

adoiii dapur..merah tuh..sexy abis..nakkk semua hahahaha

cute kan...ni tuk ruang yg sempit..dpt ni pun jd lah

hat ni lg best...SERONOKNYA MEMASAK hahahaha

kalo dpt tuk bb aku kn best nieh...rs nk beli lah lampu flower tuh

ni kalo beli tuk anak2 dara aku bestnyeeee
gosip2 gitu hahahaha kiut bangat

skrg ada offer terjah lahh weiii

oh meatball...bln 10 nti aku ngap ko..ada sape nk banjer hehehe

nota bijik: malas nak crop...lantakkkkkk

jom layan catalog IKEA 2012 SINI