Jumaat, 19 Ogos 2011

Bulan Pose Pttnye Leh Berdiet Tapi Tulah...

Hari ini hari jumaat
Semoga kalian selamat

boleh terima x pantun aku tuh
lalalalalala

Sure skrg ni org berpusu2 sopin sn sini..jalan..sopin mall sure havoc
yg beragama Islam sure sibuk nak2 raya nieh..yg bukan Islam pun sibuk nak sopin
manalah x rmi rakyat..cer dok diam2..xdelah kami ni sesak2 nak menyopin
kahkahkahhh

Bila msok bab memasak ni..ni satu hal..jenuh pikiaq nak msk ape weiii..bila tya..en. somi
msk je lah pape..aii mkn jek..tu pun jd x keharuan dibueknyo...last2 msk je ape yg terlintas
asal sng n cepat msk...

Giler lama x mkn nasi lemak..ate diet kan hahahaha
dulu kan ms abis pantang..siap ko diet memanjang..ais x mnm...pagi2 bedal oat ngan horlick jek..nasi x sentuh pun..badan ok..maintain..igtkan bln pose ni boleh lah keep slim tp tu dia..hari2 bedal nasi..pantang ke mn..diet ke mn...insyallah pas raya ni nak start pantang balik..so far bdn ok lg..sbb tgh breastfeed kan..tu yg boleh memaintainkan badan..kalo x sure dah kembang sebesen miahahahahaha

Nasi Lemak menu ramadan ke 17

sms makan
en. od: dah boleh bkk kedai ni
aku: senyum unta lalalalalala

Ketayap Menu Ramadan ke18

(inti kelapa tu hanya menggunakan kelapa kering yg buat sekut tuh)
xyah nak beli parut2 bagai :)

dan Ketiaw Kerang

(pg2 pas anto anak kt bs, merempit g kedai beli kerang taw..hahaha smpi2 kt ofis kul 9..ofismate kata..over sleep eh..ku senyum sj kehhhh)

nota bijik: rini nk msk Mee Kari Kerang :)