Selasa, 9 Ogos 2011

Alkisah si Kakak

smlm ntah hape yg angin si Kakak Arwen ni x tau lah
yg aku dgr dia nak air sejuk...so pi lah amek air sejuk
bg kat dia..ngis2 xmo...tya lg nak ape...apa yg aku dgr lg nak air sejuk...jenuh ckp kt dia ni ha mama dh amek air sejuk...ngis guling2...

adoii bila tya nak susu ke..lg aku dgr nak air sejuk..last2 mls nak layan...lantak pi dia ngis guling2..bila tya yg aku dgr air sejuk tu lah dr td...
dah tu..bila kita x layan..lg kuat lak dia ngis...teresak2...aku malas nak layan..
aku main2 ngan alana..
alana naik seronok tgk kakak dia ngis...hahahaha

arwen still lg dok ngis guling2 lg..plak tu pakej ngan muntah2 lg....haaa lantakkkk
lglah aku naik angin...sj je sakat kt dia...
haaa ngis lg ngissss...kan dah muntah
mlm ni tido kt luo ngan hantu botak...
terus dia kata...arwen nak SUSU!!!!...nak SUSU!!!
lorrrr nak SUSU ke..kata lah susu..yg mama dgr nak air sejuk...dr td dok dgr seju seju
susu ghupenye...adoii ini budak akai sggh...tu lah kalo mtk elok2 kan sng..ni ngan ngis ntah hape2...sore pun dah lain

pas2 lekas2 dia bgn....ngis skit2 jek
pas2 aku kata haaa dah muntah...pandai2 lap sndiri...kalo x lap...mlm ni no way tido ngan mama..tido kt luo...aku g amek kain basah..bg kat arwen...boleh lak dia g lap muntah dia ngan muka kesian adoiiiiii hiba lak..aku just nak sakat dia jek..seronok tgk budak2 kena buli hehehehe...pas2 tgh aku dok basuh kain tu..ilang lak dia...aku g cari kt bilik abg dia...amboii

sedap ko guling2 atas katil..aku pggey dia...arwennnn kamoo lap lg ni x abis lg..nah kain...kalo x lap lagi..jgn harap tido ngan mama..tido lah ngan hantu botak tu...ngan keadaan muka yg merah2 baru pas ngis (comey jek) dia pun amek kain basah td...g lap lg...aku cam mandor kata..ha tu ada lagi tu..lap elok2..kasi bersih....mmg betul dia lap weiiiiii..alooo suwitttnye hehehe

ha tu lah ngis lg..org dah pujuk2 wat muka lak...kan dah kena buli lap muntah sndiri
hahahaha seronok sakat arwen ni...sj nak sakat dia..tp dia betul2 lap alorrr anak mama ni

kali ke2 kena lap lg...hahahaha adoiii muka x leh bla..siannya kena buli...papepun mama sayang kamoooo hehehehe

tgh aku update ni..tiba2 arwen mai dekat aku

arwen: mama...tu sapa ma
aku: ha sape tuh...sape ngis td
arwen: na arah (kena marah)
aku: haaa tu lah wat pagai lg..tu kena wat ape tuh
arwen: untah...lap untah (muntah..lap muntah)
aku: ha tu lah ngis2 muntah2 lg...wat lg tido luo
arwen: xmau

hahahahahaha