Selasa, 16 Ogos 2011

alkisah raya 2010 di pagi raya ahaks

aku skrg kt kmpung..cuti raya...
apa???cepatnya...dak aihhhh tipu jek kehkehkeh wak luuuu

korg dah apply cuti raya?bape ari?smggu?2mggu?
sebulan?hahahah yelah dah pose sebulan..raya pun nak cuti sebulan...
kehkehkehkehhhh akai ada..:)

ok ok raya ni balik mn dulu?kpg en.somi?kpg pn. isteri?
haaaaaaaaaa kan dah gaduh...ni sure x plan lelok ni...
sape yg 1 negeri tu snglah...pg raya sn...petang raya situ..hehehe
mcm aku...dah aku dok umah mil kan..pttnya kenalah raya kpg aku tu..tp tiap2 tahun
bila raya jek..sure raya sini dulu umah mil aku..x petang raya or raya ke2..barulah balik kpg aku
aku x kesah..tppppppppp last year pya cite..kehkehkehh

ntah mcm mn...mood pg raya tu ok jek...mmg rmi kt umah mil aku tu..imagine 7 bradik kau..suasana kt umah ms tu mmg kecoh lah..pas abis solat raya tuh..tetiba adik aku tepon dr kpg..xpenah2 dia tepon di pagi raya taw...

adik: akk..mak tya balik bila?
aku: huwaaaaaaa ngis teresak2

kalo adik aku x tepon xdelah sebak sgt..ni tepon plak dh ngis2 kahkahkah
yelah ms tu rmi org kt umah mil tu..yg tgh mkn ketupat..yg tgh bersalaman..
tgh berpeluk2..haiii aku ni sejak kawin..x nah pg2 raya peluk salam mak aku...tu yg sebak smcm..aku igt..en. od x npk aku ngis..tetiba terus en. od kata
jom balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...ngeh3x

aku x citelah kt mak aku..aku ngis2 nak balik..tp en. od haii mulut over gak tu..pi citer kt mak

kt bilik ms tu aku tgh kemas brg

mak: haa...laki kamo kata kamoo ngis td betui ka
aku: a'ahhhhhhh..yelahhhhh..adik dok tepon pg td..xnah2 tepon org pg2 raya...
tu yg org sebak tu
mak: laaaaaaaa..xde ape2 lah..sj lah kami tepon kamoo tya nak balik bila
aku: kan dah cakap x tau..mayb pas solat jumaat (ms last year raya jatuh hari jumaat)
blablablablablabla gosip2..hahahahahaha

tulah alkisahnya..raya ni depa dah siap2 tya...adik aku perli
balik manaaaaa?nti nak tepon pg2 raya
jahat derang..miahahahahaha