Rabu, 10 Ogos 2011

Abang..Kakak...Adik

beginilah situasi kalo kami sekeluarga pergi membeli belah tuk brg2 harian...3 org budak diletakan dlm troli tesco untuk kemudahan ibu bapanye membeli belah...satu troli bawa anak2..satu troli tuk bw barang

untuk mententeramkan si abang dan kakak..ibu bapa mereka telah menyondokkan beberapa makanan febret mereka untuk menyenangkan sessi membeli barang...si adik pulak tidak banyak soal...tiap kali keluar kena aircond..siaplah lena diulik mimpi beliau...hahahaha

dulu tesco banyak troli yg ada seat tuk bayi..tapi skrg ni susah beno nak dpt...adalah dlm 2 3 ketul..tu pun nasib lah dapat....kalo x..mmg x npk lgsg..mn pergi yg lain haaaa..tesco dah campak buang ke..kalo xde barulah bw stroller..aku suka lg bw troli seat bb tuh sbb seat tu baby ngadap kita..so snglah smbil2 tolak tu dok nyakat alana..kalo bw stroller payahhh...kang dia x npk muka mama dia..npk muka mama dia..senyap lah hahahahaha