Selasa, 2 Ogos 2011

1st Ramadan - kelam kabut skit

ha caner pose smlm..ok x..letih??
ha menu berbuka uolz smlm ape?...sure mcm2 msk n beli kt param tu
sure kalo kat param terjojol bijik mato nengok food2 yg luar kawalan hakhakhakkk

aku 1st pose sgt2 letih..mn xnye dah lah pose ni jatuh pd hari isnin..hari isnin lak mmg aku cuti
so kenalah jaga 3 budak kt umah..adoiii mmg x thn dgn bebudak ni..lg2 alana yg meragam ntah hape2 tuh..smpi x leh wat keje aku..sib bek lah pagi tu..dia lena kejap...laju2 aku prepare tuk lauk berbuka..yg lagi 2 org tu x abis2 mengoda aku ngan permintaan air..mentang2 ada mcm2 stok air kt umah..sarsi..oren..anggur..sirap..laici...longan..hadoiiiii....leh lak aku nengok je bebudak tu mnm..sedap tul tgk..hahahahaha batal pose aku????

so smlm cadangnye nak watlah skit kuih tuk berbuka..cadang nak wat A..tp brg2 tuk buat A..xde..kak ipo pinjam x anto balik..jenuh pikio nak wat ape..so alih2 aku wat je samosa de salsa..hehehe tu pun kelam kabut..sbb alana meragam lagi..lg teruk dr pg huhuhuhu...jenuh..kejap dia lena..laju2 lari ke dapur..buat kuih...kejap dia ngis..lari2 p kat dia...lena kejap..lari laju2 ke dapur..adoiiiiiiii x larat semput aku..ke hulu ke hilir dibueknyo..bukan ape..alana tu x sihat...tgh selsema..tu yg meragam ntah hape2 tuh..sakit jiwa arrrghhhhh :)

samosa kelibut

en. somiku yg taw2 je bini dia teringin nk mkn lemang ketupat..gagah gak suh kawan dia beli kt param..tetapi without rendang...nasib bek ada kari daging..huhuhu lemang sedap tp ketupat..gelen pala hahahaha...

kari daging...ni lah 1st time aku rs sedap..sllu bolehlah hahahaha

nota bijik: katanya nak mkn buffet kt otel...ntah ye ke x...xnah g lg huhuhu
jd ke laling? :)