Rabu, 13 Julai 2011

Wordmore Wednesday Part #2 - Budak Noti

so skrg beta nak stori psl anakanda beta no. 2 Nur Arwen Dafina
(cahaya kecantikan yg tersembunyi)
anakanda beta ni skrg berumur 2thn 7bln lahir pd 010109
perghhh hebatkan beta...tarikh keramat beta lahirkan beliau hahahaha
anakanda beta ni paling senang beranak n paling sng nak jaga..
bkn yg lain2 tu xsng jaga..tp tulah kan anak masing2 lain peelnya..hehehehe

anakanda beta Arwen ni sgt2 noti n manja pun ye
pandai ckp mcm umo budak 4 5 taun
bak kata x tau nak kata ape dahhhh ayahanda beliau pun rs letih melayan kerenah beliau
pantang npk sinki semedang nak main ayor..singgah la mn2 kedai makan..aje beliau tgk aje sinki...mama..nak acuh tgn..bkn beliau acuh tgn....ngan body2 dia acuh kan hakhakhak
kalo dimarah adoiiii 18x ganda beliau lg buat perangai...jenuhhhhhh
bkn takat air paip dibasuh satu body..kdg2 ayaq milo tu pun beliau leh sapu abis rambot curly beliau tu...penatttttttttttttt

anakanda beta ni kalo dmarah..lg dibuek buek...ngan muka2 yg x thn beta tgk hehehehe
sgt berakai..

bab mandi jgn katalah..baru 5 minit mandi..pantang npk beta nak mandi dia pun mama nak andi...beta pun ape mandi2 td baru mandi (nada tinggi)...nak andi nak
andi (ngan muka xleh bla) hahahahaha

shari 5 6 botol susu coklat dutch lady tu beliau mtk
mlm2 tu boleh jek dia tampo beta...mama!!!nak cucu..sabo jelah

dah pdi g beli eskem kt blkg umah..mama!nak uit nak beli eskem...cukup suka g beli..sbb leh turun bwh (umah atas)..pantang pintu umah bukak...berdesuppppppppp hilang...main pasir kt bwh umah...(mama beliau dah jd singa....arwennnnnnnnnnnnnnnnnnnn naikkkkkkkkkkkkkk
lantakkk nti ada org gila/anjing gila/hantu botak tangkap arwen) xde beliau kisahhhhhhhhhhhhhh kahkahkahhhhhhhhhhh cerdik betul beliau kan :)

kdg2 tu baru seminit dua kena marah..tarik tinge..cubit sn sini...dibuek lg perangai...sakit penin dibuek nyo...tulah budak2 zaman skrg ni..pandai2 belaka

beliau ni jiwa sensitif skit...kalo tgk drama2 org tua kena aniaya...budak2 or baby ngis sure beliau pun ngis sm..ngis teresak2..ritu beliau tgk drama kt tv...baby tu org buang kt semak..ngis2lah baby tu..budak ni pun ngis sm...then kalo tgk luka2 or darah mmg takutttttt

ni lah budak noti tu..rmbut curly geram aku ngan budak ni
nak tido nak kena tepuk2..hehehe

kalo bab main no. 1
kuat tido bgn paling lmbt

budak kuat minum susu
kalo ada air sarsi..mama!nak air caci...buh alam otol..hehehe kiut bahasa beliau

ada mcm becoming yuna x kahkahkah