Sabtu, 2 Julai 2011

Si Elantra

rini aku nk cite psl kete..ewah2 cam pandai je kan
aku ni bkn pandai sgt psl kete..yg tau drive jek..kalo tayar pancit ke hape..lgsg zero hahaha
tp kalo air/myk xde..mmg aku alert..tu semua org tau

smlm tgk kt tv..hyundai ada kuo model baru Elantra nmnye..sal eh nama2 kete ni sedap je bunyi ngalahkan nama org...:)

cun gak si Elantra ni..body sexy..mmg aerodinamik
kalo lah dpt satu...shurga weiiii mimpi lah aku kannnn

aku ni bkn x suka kete2 jenis cam ni...Audi tu perghhhh sempoi..Honda mmg syok...
tp aku lebih suka MPV...mayb aku lebih utama keselesaan anak2..nti anak2 dah besor nk g msok 'U' kan sempoi naik MPV yg lawo2 tu cam Alphard...Odessy...Cherry...Hummer pun boleh kahkahkahkahhhhhh nak g holiday pun sng bahhh..byk brg just campak je kt blkg...wat pe beli kete kecik2..muat2 jek rugi wooooo...tp ikut suke komelah..komenye duit lantakkkkkkkkkkk...:)

berkonan tul kete Elantra ni..sexy bebeh

putih suci
design tu cun cam Honda pun ada

Kemas Mantap

Luas..tp just 5 org..tp kalo famili hat gemuk2 tu...2 org je leh msok kt seat blkg

amek angin atas plak :)

xdelah ekau sesat nti dtg umah cheq hahahaha

teknologi UBS ipod

ha hat ni aku suke..xde lah gagap2 nak park...hahahaha

rs2 kalo lori 40 tan tibai kete ni hancus x?hahaha

nak tau lg silalah ke SINI

terima kasih atas visiting and komen anda :)