Rabu, 13 Julai 2011

Ekin Mawi - Hamil

dh lm rsnye kita x dgr kabar cito dr mawi ekin ni..ke status mawi skrg dah jatuh kedebuk hehehehe..dulu igt lg ms dia msok AF..giler aku dgn si mawi ni...masih igt lg krew af terjah umah dia siap dia pki towel lg baru kuo dr bilik ayor..siap ngis2 dpt msok af..
yg aku lak ngis2 tgk dia perform..gaduh2 ngan en. od sbb nak tgk af..miahahaha plak tu leh lg undi dia kahkahkahhhhhhhh skrg ni jgn harap ler..dulu mawi aku suka..naiffff
skrg ni af pun aku x layan ntah hape2 jek

tup2 bila bc ohbulan tadi
dpt tau yg ekin baru je hamil kali ke3 dan kandungan baru mencecah 7mggu
diharap ekin jagalah diri ok jgn wat keje berat2 rehat kt umah jek
bior en. mawi awak layan awak cam tuan puteri hehehehe