Dah xde daging lain ke ko nak buat jd makanan

3:25 PTG

comey x puppy ni...ermmm mmglah kita as a muslim x leh pgg anjing or bela anjing..tp kalo tuk tujuan tertentu xpe...tgk puppy ni pun rs nak pegang..haiiiii geram pun adakan comey bangat..TAPI mmg xde akai otak mn letak aku pun x tau...rs nak tibai je kepala deme ni apa yg marah sgt2 ni...ha cer tgk bwh..mls nk story pjg..rs sedih sgt2 bila diperlakukan binatang cenggitu...

lokasi : CHINA
kejadian : CHINESE DRIED PUPPY











nota bijik: dlm dunia ni byk perkara2 yg merbahaya yg diperlakukan oleh org2 yg sgt2 jahat disbbkan org yg bagus2/cerdikpandai hanya duduk tanpa buat sesuatu huhuhu

You Might Also Like

0 uols awesome