Khamis, 21 Julai 2011

Bihun Sup Darurat

bihun sup darurat

dinner pe korg mlm ni..sure best kan
td balik keje..gigih msk sup ayam kt bebudak tu
ni kes sbb danish suka mintak nasi..aku x kesah xmkn pun..lgpun en. od keje mlm
dia nk g keje mlm..dia jaga alana kejap..aku msk laju2 (a'ah keje mlm di mlm jumaat..ada ku kesah) wekkkkkkkkkk

danish ni mmg perut nasi..tgh2 mlm bleh je ckp
mamaaaaaaaaaaa...abg laparrrrrrrrrr...nk mkn nasi
aku: nasi ape tgh2 mlm ni..nasi abis
danish: alorrrrrrrrrr abg lapar la mama
aku: lauk xde..mama x msk
danish: nasi telur pun bolehlah mama
aku: siap!!!!! hahahahaha

budak ni siap request2 lg..nak nasi ayam lah..nasi ikan pedas lah (sardin)
kalo alana x buat pagai boleh je aku buatkan..tp kdg2 tgh alana meragam..suh je danish tgkkan adik dia

aku: caner mama nak goreng telur..sape nk jaga bb
danish: mama g msk..biar abg tgk bb
aku: ha tgk taw
danish: ye lahhhhhhhh...alana alana alana sini sini sambil tepuk tgn (gud boy)

aku lak tetiba tingin lak nk mkn bihun sup...celur bihun taruh je sup ayam yg aku msk td..jdlah..potong cili padi + kicap...amek kau pedas ke hujung nyawa hahahaha

x sabo nak tgk SEMANIS KURMA mlm ni
tajuk: ISTERI UMPAMA BIDADARI...artis jemputan SEPAH
wahhhhhhhhhhhhh sure gempak ni ahak

then katanya ANNISSA last episod rini
tu pun nak tgk gak..folow setiap epi taw hehehe

nota bijik: jap2 td danish mintak...heyyy mama...abg nak milo sejuk...aku: pulakkkkkkkkk adoiii