Bihun Sup Darurat

8:47 PTG

bihun sup darurat

dinner pe korg mlm ni..sure best kan
td balik keje..gigih msk sup ayam kt bebudak tu
ni kes sbb danish suka mintak nasi..aku x kesah xmkn pun..lgpun en. od keje mlm
dia nk g keje mlm..dia jaga alana kejap..aku msk laju2 (a'ah keje mlm di mlm jumaat..ada ku kesah) wekkkkkkkkkk

danish ni mmg perut nasi..tgh2 mlm bleh je ckp
mamaaaaaaaaaaa...abg laparrrrrrrrrr...nk mkn nasi
aku: nasi ape tgh2 mlm ni..nasi abis
danish: alorrrrrrrrrr abg lapar la mama
aku: lauk xde..mama x msk
danish: nasi telur pun bolehlah mama
aku: siap!!!!! hahahahaha

budak ni siap request2 lg..nak nasi ayam lah..nasi ikan pedas lah (sardin)
kalo alana x buat pagai boleh je aku buatkan..tp kdg2 tgh alana meragam..suh je danish tgkkan adik dia

aku: caner mama nak goreng telur..sape nk jaga bb
danish: mama g msk..biar abg tgk bb
aku: ha tgk taw
danish: ye lahhhhhhhh...alana alana alana sini sini sambil tepuk tgn (gud boy)

aku lak tetiba tingin lak nk mkn bihun sup...celur bihun taruh je sup ayam yg aku msk td..jdlah..potong cili padi + kicap...amek kau pedas ke hujung nyawa hahahaha

x sabo nak tgk SEMANIS KURMA mlm ni
tajuk: ISTERI UMPAMA BIDADARI...artis jemputan SEPAH
wahhhhhhhhhhhhh sure gempak ni ahak

then katanya ANNISSA last episod rini
tu pun nak tgk gak..folow setiap epi taw hehehe

nota bijik: jap2 td danish mintak...heyyy mama...abg nak milo sejuk...aku: pulakkkkkkkkk adoiii

You Might Also Like

0 uols awesome