Jumaat, 1 Julai 2011

AWET MUDA

n3 ni bukan nak bg tips2 AWET MUDA tp nak perkenalkan satu kedai mkn yg menjanjikan makanan yg berawet muda hahahaha
smlm pas g cucuk alana...alana OK pas kena cucuk ngis skit terus lena..gud gel
pas2 kami g daftar skul tuk danish kt USM then en. od bw aku g lunch kt area USM
kedai AWET MUDA..aku x nah tau pun nm kedai ni..just tau kedai mkn jek kt situ...bila smlm jejak kaki kt situ baru ku tau nama kedai tu AWET MUDA
napa AWET MUDA..sbb makanan dia mmg byk utk jdkan kita AWET MUDA..betul ke?sndiri terjah lor..hahahahaha
tp kt kedai tu mmg byk giler lauk pauk dr ulam-ulaman, segala mak nenek ikan bakar, SUP GEAR BOX, segala mak nenek gulai, sayur mayur mcm2 lah..bak kata ...rambang mata x tau nak amek yg mn satu..org giler rmi q pjg taw...

kedai AWET MUDA ni terletak kt depan masjid USM blkg KFC

gulai awet muda

ni hat aku pya..ikan keli (febret)..sotong grg tepung...soon pucuk

mkn ngan ulam2 yg boleh memperbykan susu badan
(jantung pisang, kacang botol n pegaga) sambal belacan

ms aku nak abis mkn tu pyalah berduyun2 dtg...santai jek kedai ni

mcm2 ada

ni lah kedainya NASI CAMPUR AWET MUDA

sape2 mai penang mai la singgah aceh ceh cehhh