Selasa, 14 Jun 2011

terima kasih Allah

assalamualaikum semua
harap2 semua sihat belake
aiiii alhamdulilah sihat segala cuma penat skit
ngan anak2..sian aiii taw...mmg x menang tgn
balik keje..kena terkam anak2...pas2..smbil jaga anak tu..curi skit2 wat keje umah..masak..tgh2 msk..si kecik ngis mtk susu...tgh bg susu si kecik..kakak lak berak...tgh nk basuh berak kakak..adik lak rengek nk dukung or sembang..tgh layan adik..abg lak mintak buatkan milo ais...tgh semua dok tido lena tgh mlm..aiii lak bgn pam susu..smbil2 tu bersihkan dapur n umah...rimas tgk umah selerak sn sini...pas2 tido kejap..tgh2 tido..si kecik mtk susu..lena dia..baru aiii nak lena..dah pulak dia rengek2..tepuk2 dia..lena pulak..tgk2 dah kul 3pg..bgn lak g pam..tgh2 pam tu..si kecik bgn..stop sat pam..bg susu pulak..lena dia..sambung pam...pas pam aku pun lena kejap..tgk2 haii dah subuh...siap2 ready ape yg ptt...tgk2 haii dah kul 7..pam lagi...dah pam...g hantar lak budak2 tu ke pengasuh..terus g keje..pas2 rotate lah aku tiap2 hari..penatttttttttttttt..xpelah sementara ni biarlah susah dulu..kendian sng skit bila deme dh beso...:)

apa yg aku nak cite kt korg ni hahahaha
xdelah korg igt x n3 aku psl KELAB JUTAWAN tu SINI
cuti wiken lepas 2 hari aku x on9 or buat promosi psl KELAB JUTAWAN (KJ) ni
dlm ati..haiiii xde jualan lah rini..RM x masuk lah...
sbb aku bz ngan keje2 umah..ngan anak2
tp rini bila msok keje...terus buka email aku
tup2 dpt email dr tokeh KJ en. sujairi

alhamdulilah w/pun RM50 aku sgt2 gembira
terima kasih Allah kerna bukak kan ati aku nk join KJ ni
at least dptlah tampung nk beli susu anak2 nti..:)

sape2 yg berminat boleh je klik kt SINI

ari jumaat baru jek semua pembayaran akan dibuat ke dlm akaun kita

ALHAMDULILAH SYUKUR KE ATAS REZEKI YG DILIMPAHI
w/pun sedikit cuma