Selasa, 28 Jun 2011

JUVANA - makin best gilakkk sejak ada 'KEDAH'

sape folow JUVANA TV3???????
aku rs rmi yg tgk kan kan kan
makin hari makin best juvana tu
tambah lg budak KEDAH msok...lagi gempak siot tonggeng drama JUVANA ni
aku x thn ngan budak fimie don ni berlakon sbg budak 'KEDAH'..
pekat gilak slang kedah dia tu..

mai ja ari isnin x sabaq2 nak tgk juvana
terbaikkk la fimie don ni berlakon...1st time lakonan dia aku suka...mmg TERBAEKKKK cayalahhhh...lakonan dia sgt2 juah gilerrrr...kdg2 kelako nak mpos

KEDAH fimie don

daim yg makin lama makin gempak pandai hakhakhak

ni pic epi smlm..depa masok debate..giler abis gelak aku tgk si KEDAH tu berdebat
"kalo kami bodoh, kami xde lah berdebat ngan ampa" kahkahkahhh
depa menang debat..smpi aku pun naik gembira depa menang...hahahahaha asik dok gelak je tgk depa ni berlakon

1st time tgk dia berlakon dlm juvana ni..dia kena ngan BOTAK (anak dato woooo)..botak pukul dia dlm ayor..perghhh real giler beb..mmg real pun...skit pya lama dia kena pukul dlm ayor tu...terpegun budak cam tu leh berlakon teruk cam tu..kelaaaaasssss fimie
kamoo sgt2 berbakat la

lagu tema pun best gak..leh karok ni smbil lompat2..boleh :)

Lirik Lagu Babak Pertama - Drama Band

Babak pertama bermula saat ku terlihat mu
Waktu seakan terhenti terpinga mencari
Rasa yang takkan terungkap tak pernah ku alami
Cuba aku mengerti

Korus
Teruja aku mengejar mu
Bermimpi memiliki mu
Tanpa perlu ku endahkan dunia, dunia
Biarkan ku terus berlari
Cuba merajai mimpi
Tiap bayang mu akan ku jejaki nanti

Oh…

Takkan ku menoleh lagi walau gelapnya hari
Ku yakin akan temui semuanya di sini
Walau ke mana kau pergi tetap akan ku cari
Ku tak akan berhenti

(ulang korus)

Oh…

(ulang korus)

Oh…