Rabu, 8 Jun 2011

aku TERKENA..tapi AKU SUKA

bukak FB npk duit..bukak FB npk duit..ari2 ada org posting psl dpt duit msok...buat bisness on9 ni..haiii takan ko x teruja el...aku???teruja? boleh blah hahahahaha...tipu la semua tu..aku x cayo w/pun teragak2 nak msok tu...dlm ati dah terbayang kalo dpt ni syoknyeeeee RAYA hahaha....dr aku buang duit kt situ baik aku beli susu n brg dapur aku hahahaha

TAPI

TAPI

TAPI

akhirnya aku tewas...dia telah MENODAI aku...sgt2 nakal ok x baik taw..hahahaha
apa yg aku mengarut ni..ni ha kwn aku lah..ari2 npk dia posting..duit msokkkkkkkkkk duit masokkkkkkk...jeles lak tgk hahaha..so aku pun TAWAKAL nak msok..percaya x percaya...kena percaya jugak...ha dlm takut2 ayam tu ambik ko..BALIK MODAL pun
dah rs syukur..yg lelain tu kita adjust kot lain..tu semua rezeki masing2..selagi kita rajin insyallah adalah bahagian kita..berblogging pun dpt duit..berfb pun dpt duit..sambil2 posting fb..update blog ape kata buat duit sm...mudah jek

apa yg aku repek2 ni

nak tau jom klik sini

DUIT RAYA