Khamis, 26 Mei 2011

Senyum dah dia


jap je dah abis pantang..ms dlm pantang masyallah rs azab je nak abis 44hr tu kehkehkehhh..dlm pantang tu alana byk alami mcm2 kerenah..kdg2 tido siang..jaga mlm..then pas2 asyik ngis sbb perot kembong...ngan mak2nye pun nangis sekali hahahah tu biasalah bb kecik sllu alami perot kembong...tp jap je ngisnye..kejap tu yg x thn iman dgr teriakan dia hahahaha...alhamdulilah gak dlm pantang aku seyes dlm bf...2weeks awal tu mmg x tido aku..kiri kanan cik B aku tu aku bg...smpi kdg2 tu xada ms tuk anak2 aku yg 2org lg tu mmg hebat kalo bf ni :) dan smpi skrg aku still bf lg...

pas pantang alhamdulilah alana dh jd gud gel...berubah angin pulak..siang jap2 je tido..tido2 ayam..mlm dia tido..aku lak yg x tido..bg susu kat alana..then mengepam pulak..perghhhh mmg xde ms tuk diri sndiri..tulah pengorbanan ibu kan..

skrg alana dh pndai sembang...senyum...kiut tul budak2 besor dia ni sembang..bunyi cam kucing jek hahahahah...dah pndai tgk tv

x sabar nak tgk alana membesar..ikut sape lah..rmbot tu yg x tau lurus cam abg dia ke..kerinting cam kakak dia ke...smoga aku dpt bf alana smpi 2 thn amin