Isnin, 30 Mei 2011

Salma Juara Mentor 5

ha smlm tgk mentor akhir x?aku kali ni mentor x mis lgsg...kali ni baru syiokkkk tgk..yg lepas2 tu x tgk lgsg..mayb kali ni mentor2nye semua pompuan yg sore2 hebat2 belaka...lg satu aku benonye suka tgk erra..lawa beno dia...langsing lak tu...baju2 dia lglah...meriah uolz...hehehe..tiap2 mggu sure cantek2 baju dia ngan salma tu..yg lain2 mentor pun baju cantek2 gak....

psl salma menang tu aku x terkejut lgsg..aku dah agak...spttnye 2 peserta akhir je kan..tetiba depa kata salma msok sekali..tu pun aku x terkejut..sbb aku dah teka sure ada satu kejutan...ms separuh akhir tu markah salma kan jatuh teruk..kan situ dah ada satu kepelikan..sbb tiap2 mggu markah salma tertinggi...tetiba separuh akhir tu markah shiha ngan iqa naik mendadak...x heran ke kt situ..dan ms yg sm gak aku kata..alahhhhh gimik je tu..sure salma masuk punya..takan sore cam salma tu kalahhhhhhhhhh...jeng2 x smpi seminit derang umumkan yg salma masok akhir sekali...hahahahahah

dan aku dah teka sure salma menang pya....sjlah tu kasi suspen ms separuh akhir...hahaha..depa sj nak kasi syiok ni mentor..kasi gegar kasi hangit..hehehe

papepun best mentor 5 ni...

p/s: aiman kelaut hahahahaha

tahniah pd pemenang..tmpt ke3 pun dapat angpau perghhh syioknye :)

tahniah pd salma n erra..baju cantek

sweet tul baju ni..wat baju raya leh x hahahaha

kbykan baju erra sure ada tinggi kt hjg bahu tu...aku pun tgk berkenan..skrg fesyen mcm tu kot

jeles tgk kerampingan erra..mana xnye slim world..hehehe

baju comey

ha ni satu lg fesyen baju terjungkit hahaha