Jumaat, 20 Mei 2011

Latest Nuff

haa lm giler x update psl nuff..kan bz ritu tak larat ms peknen..adalah skit2 dok bw tp xdelah secergas dulu..then dah banak lglah kurang fokus dah kt blog..skrg ni dah kembali kerja..so bolehlah melepak berblogging kejap umah kwn2..haiii rindu pd semua..rindu nak rancak2 berblogging...

tp selama peknen n selama dlm pantang...x jemu2 iklan nuff dok melekat kt blog aku...w/pun x update sgt..tp kunjungan rakan2 sgt2 berterima kasih..tanpa uolz..x idup lah blog aku ni...

bila cek BE..dptlah satu BE dr celcom..b4 ni dpt satu tp x sempat nak update dah jd ME..huhuhu
x reti nak wat review psl celcom SOX ni korang just klik je lah nak tau lebih detail eh
oh ye duit nff pun sgt2 memberangsangkan tp bio lah dia capai half ribu boleh?kehkehkeh
korg sure dh byk kan..huhuh
kali ni nak get aktif balik berblogging..boleh ke ngan anak kecik yg x reti dok diam xmo letak bwh tau nak melekat kt mama dia je hahahaha insyallah..ada nama aku kt shotbox n komen korg tu adalah..ye


ada sape2 tau ape maknanye bintang2 ni..ha dah penuh bintang2 aku kt nuff ni..cer cite cer cite

nota bijik: sape2 leh tulun nak tuko layout background bagai kt blog aku ni
aku bg gift..nak x?nak wat sndiri x reti arrr..skrg tgk blog2 kwn2 semua dah bertuko lawa lak tu huhuhuhu