Selasa, 26 April 2011

Permulaan

skrg aku baru nak start simpan stok susu
b4 ni aku ada gak simpan tp aku guna tuk tujuan lain mcm..tgh aku tungku tu bb ngis..aku bg kat mil aku susu tu kt bb..pas2 bb aku ni suka sgt kembung perut n berjaga mlm..aku lak letih penat..so nak x nak aku bg susu yg aku simpan tu kt mil or en. somi n sng depa nk jaga kalo bb ngis n aku leh rehat...mmg peringkat awal aku mmg fokus n x menang tgn bf b
b..smpi aku lgsg xde rehat..xde tido..tiap kali bb ngis aku bg dia susu badan...x cukup kanan aku bg belah kiri...ngis lagi aku bg lg..smpi kdg2 aku stress x cukup rehat..tp aku abaikan tu semua takut susu x byk..alhamdulilah kdg2 tu bila pam byk kdg2 tu dpt 1oz je..tp x kisahlah janji susu ada...

n ada satu ms bb aku lak wat pagai xmo isap susu aku..bila aku bg dia mcm meragam meront2 xmo isap...nk kata susu xde..meleleh kuar byk...adoiii aku mula gelabah n sedih..mayb aku dah mula bg susu botol kt dia..tu lah puncanya kot..tp apakan daya aku need a rest..sgt2 letih...tp bila tya pdpt kwn aku sorg ni..alhamdulilah bb alana mula isap balik..tp kena pelan2 lah pujuk dia...huhuhu

aku x tau lah ibu2 yg bf anak derang..bg aku sgt2 letih kena korbankan ms tido rehat..tp insyallah ms pantang je kot..pas sebulan 2..msok 3 bln dah ok...hehehehe

tiap kali perah 2 jam tu dptlah 30z-40z

Align Center
kdg2 tu dpt 1oz-2oz...xpelah asal perah dpt alhamdulilah

harap susu lg byk pasni heheh