Jumaat, 22 April 2011

Nikita

drama2 indon kt tv skrg berlambak2...kdg2 tu x tau yg mn satu sbb pelakon pun lebih kurang yg sm je...tp aku xsuka tgk dr dulu lg...mak aku kt kpg layan giler drama2 indon ni...korang pun sure layan gak kan...tambah2 yg jd housewife sepenuh ms..sinetron lah mutiara hati lah...ish2..

tp tp tpppppppppppppppp aku dah terjebak ok terjebak ngan satu drama indon kt tv9 mutiara hati kisah NIKITA
hahahahahahahahah jgn gelak sudah ok...a'ah aku dh mula syok tgk drama ni...lain skit ngan drama2 yg ada....kisah cinta..hero2 pun ensem2 taw..suka aku tgk...sib bek x mengandung..kalo x sah2 anak aku jd pelakon indonesia nti hahahahaha

seronok aku tgk drama ni...kdg2 gelak2 aku tgk..yg donny tu suka kt nikita..dlm ms yg sm vano (anak angkat keluarga puan diana) pun suka kt nikita...cara donny tu aku suka...pikat nikita smpi x sabo2 nak balik dr operation kt singapore n sanggup tgu nikita depan umah (menyorok)..aiii likeeee..vano lak dulu mmg x suka nikita..tp dek kerna kemurahan hati n kebaikan nikita..vano dah mula suka kt nikita tu..hehehehe

mutiara hati tv9 NIKITA jam 530petang isnin-jumaat

Nikita Willy..nama dia betol..comel kan dia

lupa lak nama dia..Dude apetah..
tp dlm cite tu nama dia Donny

Vano..ensem kan dia

Ni sorg lagi..sllu gak berlakon dlm drama2 indon..kenal x..
Dirly namanya