Khamis, 7 April 2011

3 org yg mcm2 peel

assalamualaikum kwn2 semua...igtlah ke kt teman ni ha...huhuhuhu harap jgn dilupai k...bagi can kat teman rehat ms pantang ni...mmg dugaan tul...kena lak berjaga malam..si kecik tu xmo tido daaaa...kdg2 hangin jugak...tp ape leh wat sabo je lah...hahahaha

dah ada 3 org anak ni..nak pulak kecik2 lg..4 thn..2 thn..baru 11 hari..mak aiiiiii mmg penat gilakkk..nak2 lg deme ni asik2 mama..asik2 mama..x sonang teman nak rehat....kdg2 kesian lak kat abg n kakak...bila kena marah ngan abah deme tu...aku yg sibuk ngan si kecik...melayan lahhh kerenah deme dua ni...smpi tertido 3 org sekali gus...wahhh ms ni sgt2 aman skit...hehehe..bila tgk abg kakak tu kesian pulak yelah kannnn mama sibuk ngan adik...abah deme lah yg layan...abah deme tu pun kdg2 angin gak melayan kerenah dua beradik tu...mcm2 taw....sian pulak ke abah nye...aku penat ngan si adik..abah penat ngan abg kakak...huhuhu

abg tu suka sgt buat perangai...x dgr ckp..nak kena marah warning barulah nak baik2 pagai...kakak lak..sgt suka kaco adik...skit2 nak sayang skit2 nak sayang pas2 suka ngomol adik...ringan tulang tulun..tp tulah kdg2 kena marah sbb kaco adik tido mulalah merajok..adoiii

cam ni lah dah beranak 3..sibukkkk sesgt..smpi x dpt nak rehat..nak rehat pun waktu siang ms dua bradik tu anto kt pengasuh..adik lah mmg lena siang smpi mlm...kol 12 stat dah berjaga smpi esok pg..huwaaaaa