Selasa, 1 Mac 2011

YongTau Fu

mak buyung kali ni teringin nak mkn yongtaufu
yongtaufu yg kuah dia hitam2 tu...ada mcm2 jenis lauk..termasuklah yg jenis mcm ketiau gulung2 tu kan..ms aku studi dulu setiap hari rabu..sure terjah pasar malam kt taman sardon..giler lama x pergi sn ntah wujud lg ke x...
dulu ms studi surelah terjah sn ngan nek moto...member2 pun kirim sekali..sedap

so smlm pas g klinik cek-up ajoklah od g pasar malam nk cari yongtaufu tu..tp b4 tu awai lg..singgah sat ke tesco beli brg2 skit..pas2 singgah qbay jap..lepak2..tup2 npk lah gerai tepi jalan tu jual mcm yongtaufu..tp bukan yongtaufu...org pggey LOK LOK...dia mcm celur2 gak ada semua lauk2 tu...kangkung pun ada..tp kuah dia 4 jenis...sedappppp pedassss...tp selera aku nk yg yongtaufu yg original tu

then pas maghrib tu kami terjah lah pasar malam hari isnin
nasib bek ada yongtaufu yg aku suka tu..tp malangnye kuah dia pulak x sedap...huhuhu
sedap lg LOK LOK kt qbay tu..xpelah janji aku dah mkn kan..nti leleh lak air liur bb...hehehehe

LOK LOK
(mcm yongtaufu tp ada kuah 4 jenis campur2..sedapppp)

Yongtaufu

nota bijik: alhamdulilah smlm cek-up berat maintain x naik...
nes ckp kepala bb mmg ada betul2 kt bwh dah...huhuhu seriau lak dgr...pttlah nk jalan lelama pun x larat dah ni..rs nak terduduk :)

lg 19hari to go..push el pushhhhhhhhhhhhhhh hehehehe