Rabu, 23 Mac 2011

update DIRIKU

isnin lepas stlh g cek-up..barulah rs lega skit
sbbnye b4 ni rs ssh ati n bimbang sbb smpi skrg x beranak2...
bila nes kt situ beri mcm2 nasihat...barulah lega skit
dia kata jgn terlalu fikir sgt...buat x tau jek
bila kita terlalu riso n berfikir...nti lain pulak jdnye...terlalu stress nti
lgpun masing2 ketentuan lain2...lain anak lain peelnye..x smua sm...
fuhhhhhhhh..lega giler bila nes tu kata gitu...sbb dia pun ada pengalaman menjaga org beranak ni...so jgn bimbang katanya
ms dia tgk aku mula2 tu..dia pun kata awat lah muka cam ketat je..hahahaha jgn cam tu x elok tuk badan n bb tuu...wat cool je ye..jgn pikir bukan2...hahahah sabo je lah...so pas tu terus aku mls dah nk fikir sakit ke x induce ni...aku redha je kali ni sakit cm mn...yelah kan lain anak lain lah peelnye takan nk sm...aku lak yg over2 pikir bukan2...

so bila doc scan ritu..semua OK
tu yg nak tau tu..riso jugak..banak x lg..bb caner..doc kata bb ok..air ketuban ok..uri ok semua OK..alhamdulilah...so kalo xde pape...x salin2 gak mggu ni...ahad ni u g admit spital...tp x tau lah spital beso tu kata ape lak kan...tgu jelah....kalo dia nak induce ritu gak...bedal je lah...kalo dia suh balik tgu 3 4 hari lagi...aiii ok je...hehehe

hope semua berjalan lancar n dpermudahkan AMIN
thx pd korg yg concern kt aku n doakan tuk aku
jgn putus2 doakan tuk aku eh ngan bb hehehe
sayang korg