Rabu, 9 Mac 2011

Maafkan Diri Ini - Doakan ye

assalamualaikum dan good day to smua
pehabaq semua...hope semua sihat2 no
aku kt sini haiii x tau nk katalah
smlm igtkan dah banak sbb..dr pg smpi mlm
sakit kejap ada kejap ilang..sakit tang pinggang
n kdg2 perut mengeras smcm...xtau nk kata sakit nak banak ke
sbb b4 ni xnah rs sakit cengitu..dan nk kata turun tanda xde pun
bila tya kwn2..kata tu tanda2 nak banak
dua2 anak aku b4 ni turun darah..so aku leh la tau la cm mn
tp smlm rs tipu2 lak sakit tu...tp mmg sakit tang pinggang..mcm2 dicucuk2
aku x g cek pun klinik...n xmolah serah diri bolat2 kt spital tu..sat lg melopong aku kt sn..xmo arrrr...bosan...anak no.2 ritu..sggup tahan sakit..smpi betul2 nak banak n rs nk terberak barulah cergas g spital..alhamdulilah x lm kt spital pun dlm 2-3 jam dah banak..yg no. 1 tu jgn ckplah...mmg MAHA HEBAT...huhuhu

b4 aku deliver bb ni..nak mintak maaf pd semua baik yg dah kenal..x kenal tp mcm dah kenal hahahaha...maafkan diri ini jika ada buat salah dan silap xsengaja..sengaja ye...mintak korang semua DOAKAN AKU DIPERMUDAHKAN SEMUA

w/pun anak nk msok 3 dah ni...haiii berdebo risau takut...haiiii mcm2lah..x tau nak adap sakit ape kali ni...hope xdelah sakit2 ye...amin

semua kelengkapan dh ready..ready to go je blum hahahaha
x larat nak bw perut nan besar ni..skrg pun nk buat keje pun x larat...kata kt laki
aiiii benti msk start hari ini..dan xmo wat keje berat2 dah...dia ok je alhamdulilah

start mggu depan kalo x sakit lg...mayb cuti lebih awal...alahhhhh x awal mn pun...cuti awal 2 hari je...b4 ni pun cam tu gak..sm jek..cuti awal 2 hari :)
harap2 kali ni dpt merasa air ketuban pecah..nk tgk cm mn air tu..hehehe

beg mama n bb

nota bijik: thx semua yg concern psl aku..n sllu mai terjah sini
dlm ketiadaan aku nti (eh xde ke..tipulah) rajin2 lah mai sini...
aku xupdate..korg mai lah klik HB n nff tu ye
hahahahahaha lap uolz taw

11 days to go...go go el go go el...mmpos aku kahhhhhhhh