Selasa, 15 Mac 2011

AKU BOLEH...AKU BOLEH

ya ya ya AKU BOLEH....AKU BOLEH tetiba mak buyung ni kahkahkahhhhhhhhhh
bg semangat pd diri sndiri nak beranak ni...ya ya AKU BOLEH..AKU BOLEH
AKU BOLEH TAHAN SAKIT...AKU BOLEH PUSH...AKU BOLEH HADAP SEMUA INI...ape nak takut....nak x nak ko kena hadap gak...kahkahkahkahhh

xdelah ni ha..kak ipo aku dah selamat melahirkan bb boy kul 4 petang td...
kami due date sm 20.3..x sngka lak dia meletup dulu
sbb td balik lunch..tgk2 mil dah balik weiiii...kelam kabut dok msk nasi n lauk tuk menantu beliau..sembang ngan dia...mak kata balik esok..mak jwb..ni kak ira kamoo dah ada kt spital nak beranak...hok alorrrr..dah banak eh...aku bila?
xpe2 mak g msk dulu...cheq nak tido..miahahahahaha

then baru je td aku kol mil aku kata kak ipo aku slmt dah kul 4 petang td...congrat pd kak ira...slmt berpantang (cam le dia tgk blog aku) kahkahkahhhhhhhhh

KATAKAN BOLEH EL BOLEHHHHHHHHHHHH YIHARRRRRRRRRRR