Selasa, 1 Februari 2011

Pad Bertali

khas tuk wanita selepas bersalin..yg mn korg lebih selesa pakai..adakah yg bertali or zipzap tu...
tp kalo mula2 beranak surelah derang bg pakai yg bertali...
1st time pki bertali tu mmg agak keliru skit..smpi nes tulun ajokan...
bila pakai mcm x selesa je tergtg n x cukup mampat..longar2 jek..then tali lak
asyik lose jek kan...

tp rmi yg pakai pad yg biasa tu lg sng..x pyh susah2..tp org dulu2 mmg pakai yg bertali tu
smpi aku ms kecik ada tya kat mak...mak psl pad ni len mcm je ada lubang2 (tmpt ikat tali)..hehe bila kita yg terkena barulah tau kenapa mak kita ada pad cam gitu ahaks
penah skali ms peknen 1st tu..siap tya od cm mn eh pki maternity loop ni x reti arrr..jenuh
gak kami dua buat kajian..ekekekekeke

w/mcmnpun aku tetap get ready dua2 pad ni
rmi yg sng pakai yg bertali..ada yg sng pki yg biasa pya..ikut masing2 lah kan
jgn bocor sudah
kalo pas bersalin sure pakai kotek yg pjg tu sng x bocor hehehehe