Ahad, 13 Februari 2011

Nasi Ayam Black Pepper

yuhuuuuuu msk ape tu puan el...
rini msk nasi ayam black pepper
td pas solat subuh cm biasa tido balik
tgk2 jam dh kul 9pg..danish gerak kata nak berak...xleh tgk mama nak rehat lama taw budak2 ni
td solat dah kuo ayam dr esbok..so sng nak cuci n msk
pas bgn tu terus lipat kain yg smggu x lipat..hahaha..tgh cuaca x panas terus kerahkan diri melipat..selesai melipat..kerah budak2 tu g mandi pulak..then bio deme main ayor..aku lak dok sibuk mula memasak...dah siap tuk memasak...tggl dulu..g msok kain dlm washing machine..then setel budak2 tu mandi..dah setel mandi pakai bju..baru mula masak...

dulu rajin gak msk nasi ayam ni..tp dh lm xmsk..so sllu msk ayam tu goreng sj or madu..kali ni nak msk black pepper jek..xdelah pedas sgt..sbb budak2 tu ada kan...
selesai msk..giliran aku lak mndi..so mmg td x sempat nak bekpes..budak2 tu pun mkn roti jek pg td...so selesai aku mandi...perot mmg dah lapar giler terus
mkn...budak2 tu mkn sndiri..od lak keje pagi rini...sat lg setel update jln2 umah kwn nak rehat n tido..penat 1/2 hari ni...:)..petang baru aku muncul ye :)

nasi ayam black pepper

nk cite psl arwen ni..mmg geram aku ngan budak ni..kemana aku g membontot je ikut aku..even aku g buang ayor beso ke g mandi je..sure membontot then tgu aku kt tepi pintu..then kalo msk pulak sure jek mengaco...sat lg aku marah dah mula cebik ngis...eeeeeeeeeeeeee..bkn nk menolong aku..mtk tulun liat beno taw..

rini dah start pki cd..:)

smlm jatuh tertiarap kt tepi pintu bilik ayo...tu keje membontot la tu..lantai licin..ha ngis..aku bio mls nak amek taw...

2 adik badik yg berebot nak duduk kt kusi merah ni..kusi merah ni dh 5 thn simpan dlm stor...beli ms anak dara lg..sayang nak pakai..od lah bw kuo...sat lg jahanam lah kusi ni