Isnin, 7 Februari 2011

Kuih Raya CNY

pas cuti raya cina..yg ni lah yg aku dok tgu2 bila mai ofis hahahahaha...almaklumlah aku sorg je melayu kt situ..3 org lain cino...pagi2 dah tersengeh2 cino2 tu...tgk atas meja dah ada kuih raya...angpau je xde...

paling suka kuih kapet n buah limo...limo tu kejap je aku leh abiskan...balik2 keje terus bg kat danish n arwen..depa mmg suka kuih kapet tu...yg kuih2 lain tu cina tu kata beli kt tesco halal

lg sorg x bg lak...aje lupa ke buat2 lupa..tp b4 raya tu dia dh bg limo..aik takan limo aje...aku ms raya pose thn lepas siap bw berbekas2 tuk depa taw..siap simpan lg takut abis hakhakhakkk

ada sorg lg tp bkn keje kt situ..tokeh photostate...haaa esok dia bkk kedai boleh lah mtk dia kuih kapet satu tin besar hahahahahaha...

nota bijik: td pas maghrib tertido lak kami semua 4 branak...lgsg x mkn mlm...tiba2 aku bgn..perut dah bunyi2..bb dah kasi tarian reggae hahahaha..xtau nk msk ape..sbb smua stok dh abis...even bwg pun elekkkk...igtkan od nk ajak mkn luo...aik dia pun sekali pengsan...nak gerak x smpi ati...xpelah ku claim tomorrow aje ok...msk lah ape yg ada kt dapur tu..ikan bilis ada...tempe ada...kentang ada...haaa msk sambal kering pun sodap :)