Isnin, 28 Februari 2011

Haiiiii sempat lagi tu..

pg ni gigih aku msk tuk org2 tersayang...alhamdulilah skrg ni semua pakat nak diet...sape diet tu..sape lg aku ngan od ler...hehehe sng keje..x pyh susah2 nk msk yg lampau2 tahapnya...

so rini od request nak bekpes sandwich sardin...aku lak teringin nak mkn lempeng kelapa..sllu mil yg buatkan..so rini aku lah yg gigih buat...

anak2 pulak aku msk je nasi goreng...nasi tu aku goreng siap2 simpan dlm rice cooker..so sntiasa panas..leh mkn smpi petang...x larat dah mama kamoo ni nk msk byk2 kali

selesai msk aku nak rehat..penat...sejak dah nak dekat due ni mmg x lena tido..nak2 dua2 org tu nak tido sekali..ngan mama kamoo yg gemuk ni mn nk muat katil tu..terpksa lah mama kamooo berhijrah ke bilik yg lain...lega skit...ni sbbnya od keje mlm..sure jd mcm ni lah...kalo keje pagi sng skit nak tido pung...

sandwich sardin request by od

nasi goreng biasa tuk budak2 tu (budak 2 org tu mmg perut nasi) hari2 mintak nasi :)
nasi goreng pun xpe...nasi kosong mkn ngan telur kicap pun orait je..sng keje

lempeng kelapa mak buyung punya mkn ngan sambal tumis bilis..nyum3

nota bijik: nk lawat umah kwn2 dulu pas2 mandi..then rehat..
then ada cek-up kt klinik..hope berat maintain x naik2...kalo naik jugak
xmo makan boleh???:)