Khamis, 17 Februari 2011

Cek homework danish

skrg ni x pyh lah nk suruh danish belajar..dia sndiri dah pandai buat sndiri..kdg2 dia pulak mengajo aku hehehe...kdg2 tu aku mls lak mengajo..dia lak meronta2 suh ajo dia...adoiii fenin gak cam ni kan hahahaha...skrg ni dia dh pandai dah tulis ABC...kdg2 tu bila tanya mn A..mn B...ok pulak..kdg2 tu dia wat pagai...hentam kromo jek...biorlah...aku lak skrg ni dah slow skit mengajo danish....od yg take over...insyallah pas beranak ni gigih lah aku..skrg ni aku kan skit2 baring skit2 baring..ate penat kan...hahahaha

jom kita check homework danish...sllu kalo danish dah abis belajar baik siang or malam..aku akan tgk2 lah buku ABC dia...ha smlm gelak sakan aku bila tgk danish ni tulis perkataan O..wakakaka..boleh lak dia g lukis2 mata mulut kt dlm O tu...mcm2lah danish ni....mmg seronok tgk perkembangan danish skrg...sng beno dia nak belajar..bkn mcm dulu2 tu...asik kena pukul je ngan aku kehkehkehkehhh...

sok ni dah janji ngan danish nak belikan kusi ngan meja kt dia..sng dia nak belajar..kemain suka dia..x abis2..mama..mama mn meja kusi abg....sabo sabooo nti mama belikan :)

ni lah yg aku gelak x thn tu..adoiii danish ni sabo je lah hahahahaha