Khamis, 24 Februari 2011

Bihun Goreng Sempoi

pg2 aku ni bekpes just milo ngan sekut kering je yg ada gula2 tu...brand tiger/munchy...sedap...hahahaha..jaga badan ke mak buyung..a'ah jg badan pun satu hal sbb berat dah melampau dah ni...riso lak...kehkehkehkeh

so kalo dh smpi tghari tu mmg lapo giler lah kan..skrg x layan dah nasi2...tu nak elak..boleh ke?miahahaha..selagi boleh elak ler...so td sempat masak bihun goreng...sib bek od ada umah..kol dia suh rendam bihun n bw kuo ayam dlm esbok...smpi umah tu terus lah kling klang kling klang msk...bihun goreng ni feveret aku....

jdlah mengisi perot yg kosong ni...ish mlm nk mkn pe...minum milo n oat je lah..hahahaha..bb ok dah skrg..dah beso jgn ngade2 nak mkn byk2 ye..:)

lg 24 hari nk meletop...dupdapdupdap