Isnin, 7 Februari 2011

Abang yg tetiba rajin

ntah ape yg bikin ini budak ni rajin aku pun x tau..tetiba jek..aku yg dok dlm bilik tgh merehatkan badan...dgr lah perbualan danish ngan abah n tok dia

danish: abahhhhh..abg nak lipat kain
abah: ha lipat2
aku: biar betul budak ni
tok: abg pandai lipat ke
danish: abg pandaiiiiiiiiii...tengok
aku: masih dlm bilik malas nak layan kerenah danish..ntah betul ke idak
abah: haaa pandai pun lipat..ha lipat smpi abis
danish: tgk ni abah...abg dah lipat...(terus simpan dlm almari)
abah: haaa pasni sapu sampah...cuci lantai (gelak2)
danish: abahhhhhhhh...abg nak sapu sampah
abah: haaa sapu2

ni smlm aku bw kuo dr almari...dia dah lipat then letak semua dlm dia punya almari campur2..hahaha..tp gud job lah kat danish pandai dia lipat hahaha w/pun x bape nk ok hehehe

dia npk aku bw kuo baju2 tu..dia mengamok...abggggggggggggggg dah lipatttttttttttlah mamaaaaaaaa....aku kata...mama nak bg elok2 la..ni abg g campur2 sekali psal pa...dia mengamok lg...adoiiiiii...abg nak lipatttttttttttt...abggggggggggg nak lipat kainnnnnnnnn..yelahhhh nti mama amek kain kt ampaian abg lipattttttttttttttttttt (jerit2 aku budak tu mengamok)

aku g amek kain kt ampaian..bg kt danish...dia leh kata..ha mama dok diam2..abg pandai lipat kain...ha lahhhhhhh

baju2 yg danis lipat..susun satu2..hehehe

x abis2 lg melipat...rajin lak anak teruna aku

kalo gini sonanglah mama hang no

dah abis lipat..dia nak sapu sampah lak..aku kata cam ni lah sapu..dia mengamok...dia nak sapu sndiri..ha sapulahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

jgn rajin rini je tau hahaha