Sabtu, 8 Januari 2011

Mimpiku smlm

aku nk cite psl mimpi aku smlm...
nk kata lawak..lawak jugak...tp yg buat aku nk cite kt korg tu pasai..mimpi ni buat aku ngis teresak2 taw...

nak dpendekan cite..dlm mimpi tu...adoiii nak cite mula2 mmg lawak..
ok ok ok..dlm cite tu kan..aku bekerja ngan gengster jual senjata haram..tp cm mn
dlm tu ada anak2 aku pulak..lantak le..nama pun mimpi...pas2 dlm dok jual2 senjata haram tu..polis mai nak tangkap
adalah adegan tembak menembak..yg aku lari lintang pukang bw anak2 aku..terus aku lari
msok hutan...mmg ms tu muka aku cuak lah..hahahaha pas2...polis cari kami lg..smpi
aku jpe satu perkpgan..then mtk tulun ngan sorg pakcik tu..pakcik tu kesian tgk aku
ngan budak2 tu..lgsg dia suh kami msok umah dia nyorok...(lawak ke suspen) hahahaha

then aku msok dlm umah dia..pi dlm satu bilik (aiii ada mamat ensem lak dlm tu tgh landing tgk tv) lantakkkk..dia terlopong tgk aku ngan anak2 aku dok nyorok tepi almari..hahahaha
then tiba2 aku dgr polis mai selongkar dlm umah pakcik tu...pas2 aku npk polis kat luar bilik budak laki tu (psl pa leh npk lak polis sbb bilik budak laki tu berjaring (kahkahkahhhhh)

pendekan cite...aku ngan budak2 tu selamat..tp misi mencari aku ttp polis jalankan..so
bla bla bla...aku mmg tggl kt kpg tu agak lama smpi anak2 aku dah besar...yg sebak tu
dlm mimpi tu aku npk arwen ngan danish dah besar...aku mn?aku dah mati?huwaaaaa
dlm mimpi tu aku npk anak2 aku tgh bc satu diari aku yg aku
tulis hari2 since aku tggl kt kmpg tu tuk menyorokan diri dr polis smpi la aku mati. Kira aku tulis diari tu hari2 tuk kenangan bg anak2 aku lah..so besar nti depa leh bc kisah hidup aku dlm kpg tu...yg buat aku ngissssssssssssssss dlm mimpi tu aku npk dlm diari aku tu aku tulis

"MAMA KT SINI SGT RINDU PD KAMO..SGT RINDU NAK PELUK CIUM KAMOO BERDUA"

kira nota dlm diari yg aku tulis kt atas ni...aku ada dlm alam lain (mati) dan sgt merindui anak2 aku...:(

huwaaaaaaaaaaaaaa ngis2 dah ms aku sedar dr mimpi..teresak2 kau..terus peluk anak2 aku
tgh taip ni pun rs nk ngis..ish2 penangan kalo cite bab anak2 ni kan...

mcm2 lah mimpi ni...ada sedih ada lawak ada geram...ntah hape2 je lah kan
yg buat kita ngis tu yg x thn...

sj berkongsi n gan korg semua :)