Isnin, 3 Januari 2011

Menikmati saat2 di CH

dah abis round2 kt ladang boh..kami gerak lak g taman kaktus..taman bunga...taman stawberi...n singgah pekan brinchang...cuaca mmg sejuk sbb ujan manja2 gitu...bila ckp pun kuo asap jakun kt situ hakhakhakkk...mmg asik dok kejap2 benti kejap2 benti je lah kt CH tu...semua tmpt nak singgah...sian budak2 tu baru nak lelap dah suh bgn..hehehe

ni pun danish yg snap...hehehe gud boy lah..@ Cameron valley

danish yg cm biasa x leh dikawal...lg org pggey suruh turun lg dia panjat bukit tu...ladang tu asik dgr sore aku jek...apakahhh

kt taman kaktus...danish yg dah besor mtk nk naik kete token tu

ssh benonye nk tgkp gambor budak berdua tu..tgklah arwen yg x sudah2 nak dilepaskan

aksi dua bradik hahah sayang mama..sayang abah..pirahhhh

danish jd photoG ari tu...gelak dia tgk aksi kami..hehehe

baju sejuk danish tu kami baru beli kt brinchang...danish mtk belikan...dia kata mama nk baju cam arwen ada topi...nk beli topi cam arwen dia xmo...at least ada kenangan beli baju kt brinchang ahaks

kami ada msok ladang stawberi..tp tgk stawberi hidup mati segan xmau jek..sbb tu malas nak snap gambor...nyamfah..pas2 terailah mkn stawberi coklat tu kan..ayoyoyoy stawberi sgt masam...huhuh

ms otw balik dr ladang boh tu..smpt gak singgah kat air bukit tepi ladang tu...makkk aiii air sungai tu sejuk nk mpos..baru 5 saat je rendam kaki...x leh thn kesejukan air tu...

kami yg teruja tgk air sungai ngan ladang teh..kahkahkah

nota bijik: kami gerak balik jam 630 petang..smpi Penang kul 10 lebih..then jln2 tgk kt Qbay sesak sbb rmi org nk sambut new year kt situ..hapening..tp kami x larat dah terus balik umah..fengsan..hahahaha..aku bgn2 pg sabtu tu satu body kejung...hahahaha