Jumaat, 7 Januari 2011

Makan Malam di Pantai

mmg sejak 18 menjak ni...jarang dh msk kt umah...tgh duit ada ni mkn luo or beli jek hehehehe..nti dh tgh2 bulan baru lah rajin nk msk lg pun xde mende nk msk kt umah...non stok bahan basah..apa pun tarak...malas mmg tahap maksima dah...skrg nak wat keje umah pun
semput dah tang pinggang...even sapu pun dah lenguh2 kaki pinggah segala..ish2..hahahaha

so mlm smlm igtkan suh od belikan je dinner kami..tup2 dia ajok kuo..nk mkn tomyam katanya..aiii ok jek...hehehe..pusing2 qbay tu..igtkan nk mkn kat hummer bay tu...tup2 dia pi hujung sn...x nah lg la torai mkn kt situ...tp cam santai gak le mkn kt situ..sbb betul2 tepi laut...leh npk penang bridge lg...ahaks
dulu tempat ni padang jarang padang tekukur..xde pape..pas2 dah jd tempat santai petang2...tup2 skrg dah jd tmpt lokasi mkn2 pulak...sok2 nti apa pun tarak kena bungkus la kerajaan x bg..hahahahaha

segan nak amek gambar belah depan...amek tgh2 jdlah hahahaha

budak2 ni mmg pantang npk air...haaa tgklah tu budak 2 org ni mn leh duk diam2 ada sj lah

see npk x penang bridge...ek elehhh jakun lak kan kahkahkahhh

arwen yg xcited main pasir..mama kata jgn main nti kotor..fedulik ape dia...lg dia main adalah geram taw

tgklah adik beradik ni...mmg depa dua ja kt situ..budak2 lain aku tgk xde pun beria main hahaha

abg yg xcited menconteng pasir...dia kata..tgk ni abg lukis

menu dh smpi..tambah nasi kami ahaks..budak2 tu jap jek makan dlm 10 suap..pas2 mama abah kenyang dah kata budak2 tu..smbung main pasir balik hehehehe...so kami berdua bedal x hengat..lapoooooooo

dinner awal smlm

kepala jenahak yg telah dijamah oleh aku hahaha..jgn tggl seisi pung...hehehehe

haaa leh tgk pemandang penang bridge waktu mlm...pas mkn terus balik..dekat je pung..dlm 10 minit dh smpi umah ahaks